Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray bu haliyle ilk beşe bile oynayamaz! Tam bir rezalet!

Galatasaray bu haliyle ilk beşe bile oynayamaz! Tam bir rezalet!
 

Rezil oldun, rezil ettin..


Fenerbahçe ile Almanya'da oynanan hazırlık maçından sonra 22 Temmuz tarihinde "<ı>Galatasaray bu haliyle ancak ilk beşe oynar! Bu ne rezalet?" başlıklı bir yazı yazmış ve en ağır eleştirileri Galatasaraylılar'dan almıştık.

Şimdi görüyorum ki, yılların alışkanlığıyla "nasıl olsa büyük takım taraftarıyız" diye iyimser bile davranmışız. Teknik direktör değişikliğine her zaman karşıyımdır, bugüne kadar da yazmadım ama Rijkaard ile bu Galatasaray artık belini bile doğrultamaz.

Olaya iyi yönünden bakalım: Fenerbahçe maçları hariç artık Galatasaraylılar için bu sezon stres kalmamıştır! Ben olsam her maç bir genç oyuncuya şans verirdim. Şimdikilerden daha kötü oynayacak değiller ya.

Galatasaray bu sezonu gelecek sezona yatırım olarak görmeli ve gelecek sezonun çalışmalarına şimdiden başlamalıdır. Galatasaray baştan aşağı kabuk değiştirmelidir! Bu akşam Milan Baroş dışında Insua ve Pino'yu biraz beğendim. Ufuk'un ise yapacağı bir şey yoktu. Neill, Insua, Pino, Arda, Baroş, Ufuk ve Sabri dışında futbolcuların genç-yaşlı hepsine yol verilmeli. Çağlar ve Musa'yı ise görmedik, yorum yapmak yanlış olur.

Aydın'ı bekledik, neredeyse yaşlanacak hala savruk, düşüncesiz, ruhsuz. Şimdi bir o kadar da diğerlerini mi bekleyelim? Geleceğin yıldızı dediğin Emre Çolak 4 gün önce oynadığı milli maçın yorgunluğunu bahane edecek kadar havalanmış, daha 18 yaşında yapıyor bunu, fizik sıfır. Cumhur hesapta genç ama Ankara'da şans buldu 15 metrekare içinde dolaştı durdu, genç ama çok yumuşak, koşmuyor. Yani sizin anlayacağınız Galatasaray'ın gençlerinden de yakın tarihte umut yok, inşallah daha küçüklerinde vardır.

Dedik ama anlatamadık; 7-8 transfer yapacağına 2-3 tane oyunun iki yönünü oynayan oyuncu al ve 2-3 de gençle takviye yap. Pahalı diye adamı almıyorlar, onun yerine 2-3 oyuncu alıyorlar ama hepsi bir adam etmez. Örnek; Volkan Şen.

Bu takıma Serdar Özkan'ı, Gökhan Zan'ı, Mehmet Batdal'ı, Ali Turan'ı, Lorik Cana'yı Galatasaray'da oynar diye aldılar. Aydın Yılmaz hala kurtarıcı diye oyuna giriyor, Mustafa Sarp, Barış Özbek kadroda. Kewell'la başka takım bulamadığından kronik sakatlığına rağmen tekrar anlaşıldı. YUH OLSUN SİZE!

Galatasaray o kadar çok kan kaybetti ki, dün beğenmediğimiz Sabri bugün takımın en iyi oyuncularından biri haline geldi, düşünün halini takımın.

Bu takım daha Kayserispor, Beşiktaş, Trabzonspor ve FB ile oynamadı bile.. Gelecek haftaki maçın sonucu ne olursa olsun BEN BU SEZONU KAPATTIM, SİZE DE TAVSİYE EDERİM. Sadece haftaya bir haftalık stres yaşayacağım. Aslında o da stres mi yoksa bir gözüm kapalı maç seyretmek mi olacak bilmiyorum.

İçim acıyor..

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..