Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray Bugün Gol Orucundaymış

Galatasaray Bugün Gol Orucundaymış
 

Levadia Tallinn:1 Galatasaray:1


Mübarek Ramazan ayındayız, maçı da tam teravih zamanına denk getirmişler, haliyle ikisi arasında bir tercih yapmak gerekti. İlk maçı 5-0 kazanmış olmanın getirdiği rehavetten mi; kutumda mavi hissettiğim için mi; yoksa teravih kılmanın dayanılmaz hafifliği mi bilemiyorum tercihimi camiden yana kullandım. Nasıl olsa teravihten sonra ikinci yarısını rahatlıkla izleyebilirdim.

Maçın ikinci yarısının baş kısmına da yetişemedim. Bir geldim ki maçın skoru 1-1…
“Fesuphanallah, ulen bizimkiler de mi teravihe gitti acebola” diye sordum kendime. Tabi kendim bu soruyu nerden bilecek. Yanlarına misafirliğe gittiğim arkadaşıma sordum o yüzden. Arkadaşım dediysem öyle kıytırıktan bir arkadaş filan sanmayın, yakında doçent olacak. Okumuş çocuk yani. O kadar okumuş ama “nedir bu takımın hali abi” dediğimde “Galatasaray’ın bu yıl izlediğim en iğrenç maçı” demesin mi…

- Yahu niye öyle diyorsun, bak bilim adamı olarak iğrenç demek yakışmıyor ama
- Yalan mı? Heyecan yok, atraksiyon yok, matraksiyon yok, projeksiyon yok, enjeksiyon yok, yok oğlu yok…

- Ya ilk maçı 5-0 alınca bu maç idman maçına döndü işte. Yedeklerle çıkıldı haliyle. Normal yani.
- Galibiyet alsaydık da, ülke puanı artsaydı bari

Ben ısrarla iyi yönden bakmaya çalışıyorum, bir yandan da maç hakkında ne yazabilirim diye düşünüyorum. Elano naıl oynuyor, Arda Turan her zaman ki gibi mi filan diye... Kolay değil, ilk yarısını izlememişim ve izlediğim kısmından da bir cacık olmaz. Ama yazacak bir şeyler olmalı ki, “bak bak, tur garanti diye maçı bile izlememiş köftehor” demesinler…

Bari diyaloglarımızı kayda geçireyim dedim. Tabi her diyaloğu yazacak değiliz canım. Yukarıdakileri bilmeniz kafidir. Diğerleri “MGK (Murat Güvenlik Kurulu)” arşivlerinde saklanmak üzere klasörlenip kaldırıldı.

Maçın üçlüsü: Yol – Su – Elektrik
Maçın güçlüsü: Galatasaray
Maçın içlisi: Bizzat şahsen kendim
Maçın arka dörtlüsü: Joe Dalton - Jack Dalton - William Dalton - Avarel Dalton
Maçın Beşlisi: Ali – Veli – Kırk – Dokuz – Elli

(NOT=Vallahi yazacak bir şey bulamayınca geyiğe sardırdım. Bu seferlik idare edin artık :) Maçın teknik analizini yapan nasıl olsa çok olacak, bir de ben baş ağrıtmayayım)

Murat HACIOĞLU
27 Ağustos 2009

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..