Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray-Bursaspor

Galatasaray-Bursaspor
 

1 saat sonra Galatasaray ve Bursaspor Bursa Atatürk Stadında, son haftanın 2006-2007 sezonun Bursaspor ve Galatasaray için son maçı. Hepimiz 1 saat sonra maçın başlamasını heyecanla bekliyoruz.

Maç Bursa'da olduğu için Bursa' nın kazanma olasılığı daha fazla. Bana hangi takımı tutuyorsun bu maçta diye sorarsanız cevap veremeyeceğim ama şunu açıkça söyleyeyim ki şu anda üzerimde Galatasaray forması var. Ama yaşadığım şehir olduğu için Bursa' yı da tutuyorum.

Galatasaray ile Bursaspor, bu maçla birlikte ligde 76. kez karşı karşıya gelecek. Galatasaray, 1967-1968 sezonunda Birinci Lig'e yükselen Bursaspor ile yaptığı karşılaşmalardan 40’ını galibiyetle kapatırken, rakibine 15 kez yenildi. İki takım arasındaki 20 karşılaşma da beraberlikle sonuçlandı. Sarı-kırmızılılar, 75 maçta rakip filelere toplam 133 gol atarken, Bursa ekibi 60 golle karşılık verebildi. Sezonun ilk yarısında oynanan maçı Galatasaray 3-1 kazanmıştı.

Maçı hakem Bülent Yıldırım yönetecek. İki tane (bana göre)büyük takım karşı karşıya gelecek ve zorlu mücadele başlayacak. Maçın başlangıç düdüğünü saat 20:00 saatinde Bülent Yıldırım çalacak. Bursa'da zorlu bir mücadele bizleri bekliyor.

Ben her iki takıma da başarılar diliyorum. İyi olan kazansın!

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..