Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray'dan iyi başlangıç

Galatasaray takımı yeni hocası ve yeni transferlerinden bazıları ile lige merhebe dedi. Son Maccabi maçındaki farklı sonuç tüm Galatasaraylıları heyecanlandırdı ve ligdeki beklentileri de arttırdı. Bu yüzden Antep' te alınan 3-2' lik galibiyet birçok kişiyi tatmin etmedi. Ama bana göre çok önemli bir galibiyet alındı ve yeni bir oyun anlayışına alışmaya çalışan bir takım için gayet güzel ve derli toplu bir futbol oynandı.

Gaziantepspor gibi kaliteli bir kadroya sahip takımı ligin ilk haftasında deplasmanda yenmek kesinlikle başarıdır. Galatasaray lig ilerledikçe daha iyi olacağının sinyallerini verdi. Ama geçen sezona da iyi başlayan ve şampiyonluğun favorisi olarak gösterilen takım ligi zar zor beşinci bitirdi. Bu yüzden temkinli olmakta fayda var. Aslında geçen sezon yaşanan fiyaskonun nedeni disiplin zaafiyeti idi. Bazı oyuncuların takım ruhunu zedeleyen davranışlarıydı. Bu sezon ise farklı olarak yeni teknik ekibin takımda arkadaşlık duygusunu, adalet duygusunu tesis ettiğini görüyorum. Bu da beni sezon sonu için umutlandırıyor.

Frank Rijkaard'ın gerçekten çok büyük bir kredisi var ve bu onun en büyük şansı. Ayrıca yardımcısı Neeskens de dünyanın sayılı futbol adamlarından. Bu adamların kariyerine saygı duyup icraatlarına destek olmak tüm Galatasaraylılar'ın görevidir. Bu sezon Ali Sami Yen' deki maçlarda takım dolu tribünlere oynamalıdır. Bu transferler başka takımda olsaydı tribünler dolup taşardı, Galatasaray taraftarı da üzerine düşeni eminim ki yapacaktır. Bu sezon üç büyüklerin başında çok kaliteli teknik direktörler var. Mustafa Denizli'yi biraz heyecansız ve isteksiz gördüğüm için Daum ve Rijkaard'ı daha avantajlı görüyorum. Ayrıca Daum zaten önceki sezonlardan neler yapabileceğini ispatlamış bir teknik adam , dolayısıyla bu sezon çok zevkli bir Galatasaray- Fenerbahçe rekabetine sahne olacak diye düşünüyorum.

Tüm takımlarımıza gerek Turkcell Süper Lig'de ve uluslararası maçlarda başarılar diliyorum. Fakat bu centilmen ve temiz bir lig olsun temennilerini safsata olarak değerlendiriyorum. Çünkü hepimiz çok niyi biliyoruz ki ligin sonu yaklaştıkça bugün centilmenlikten dem vuranlar her türlü düzetsizliği sergileyeceklerdir maalesef!
 
Toplam blog
: 10
: 438
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

1978 İnegöl doğumluyum. Üniversitede iktisat öğrenimi aldım. Spor, siyaset, ekonomi ve gündem ile il..