Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray Hertha Berlin

Galatasaray Hertha Berlin
 

Galatasaray Hertha Berlin Milliyet Spor


GALATASARAY HERTHA BERLİN:Maç sonrası yorumum!

İLAHSPOR:1 HERTHA BERLİN:0

Dün akşam Galatasaray Hertha Berlin karşısında oynadığı oyunla skora giderken ilahların korumasındaydı sanki..
Maçı seyretmeye başladığımda geçmişte o rakip defansı perişan eden Galatasaray'dan eser yoktu. Haa sadece ''şeker gibi bir hakem'' ve ilahların korumasında bir Galatasaray vardı sahada..

Galatasaray orta sahadan başlayan savunmasıyla sanki Çanakkale geçilmez'i oynayarak 1 puan alırsam bu işi bitirirm düşüncesinde oynarken defansta rakip oyuncuya bakan, seyreden bir anlayış içindeydi.. Yanından geçene selam verircesine bir oyun ama ne hikmetse rakip takımın oyuncusu çok sert bir şut vurduğunda ya ayağından ya sırtından ya vücudundan dönen toplarla kaleyi bulmayan şutlar.. Tabi ki de kaleyi bulmasa gol olmayan şutlarla Galatasaray'ı dün ilahlar korudu sanki..

<ımg alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/HaberAnaResmi/2008/12/04/fft17_mf143431.Jpeg" border="0">

Maçta Galatasaray hızlı atağa çıkıyor diyor spiker ..Aaaa bi bakıyorsun Galatasaray karşı kaleye varmadan rakip oyuncular gelmiiiiş ve yerine çay molası vermiş.. (sanki) M. BAROS koşuyorum gibi depar atarken, bir bakıyorsun sanki 10 metreyi 10 saniyede almış ve yüzünü gösteriyor TV ağzı açık sanki nefes almaya çalışan , sudan karaya düşmüş balık gibi bir NONDA geliyor sahneye..

Bakıyorsun bu adam iş yapar diyorsun! Bir ÜMİT KARAN'ımız var sahalara şenlik.. Artistik jimnastik yapmaya çıkmış sahaya.. O yaptıgı topuk ( tabii gülünç olacak şekilde) ve rövaşata hareketleri… (ben anlamam bu hareketlerden ama siz anladınız onu) Oyun içinde yapılmazsa ve olmazsa olmazlarından..

ARDA’mız var cok şükür ya ama bir bakıyorsunuz (sanki ) kurulunca 2 maç var.. Ama o 10 maç sahalarda geziyor.. Tekrar kurulana dek.. İllaha da çalım atacak adamları bir bir sıralayacak.. Pas ver!!!???!! Yok efendim olur mu? Önce bir sıralıyım şunları sonra nefesim bitsin kaleye şut atarken geri pası bile benimkinden hızlı olsun DA! ARDA!

Evet bir vuruyor topa tınn. 2 metre gitmiyor…(duyuyor musun beni Arda?) Ya vallaha var ya Galatasaray maçlarını seyrederken eskiden şöyle oturup gerine gerine seyrederdik.. Vallaha diyorum bak. Ben ha şimdi gol yiyecek diyorum bi yandan, maça bakmayım da gözüm görmesin düşüncesiyle kanal kanal gezerek arada bir (Avrupa Yakası'na'' bakıyordum.. Çünkü bunlar bizi kandırıyor gibime geliyor..

<ımg src="http://galeri.milliyet.com.tr/2008/12/4Herta_Berlin0__Galatasaray1_(03.12.2008)/30.jpg" border="0"> Maç sırasında gole hamile kalan futbolcumuz BAROS :)

Haaa bir de Linkooln.. Linkooooln.. LİNKOLN'MÜZ VAR.. Çalım bir. Çalım iki.. Aaa bir de ne görelim şut vuracağına topuk yapıyor (bizim çocuk) geriden gelen balık ağızlı Baros'um var da yada girer girmez oynayamayışının üstünü örtercesine fouller yapan Nonda'mı geliyor ki topuk yapıyorsun? Arda zaten diğer yandan yoruldum diyor.. 10 çalım attı. 11'de takıldı kaleye vursana Linkoln'ciğim, canım güzelim.. Vuramaz ki gücü yok. :) Vursa tınk. 2 metre. Demesinler vurdun da kaleyi tutmadı.. Demesinler ki aha da topa vuramadı bile ki ne (!) (Aslında mal ortaya çıkmasın rolü kesiyo ya) n'apıyor pas veriyor ki desinler Kİ ben pasımı verdım ama o beceremedi.. Yalan mı? :))Yanicime (!) pas verdiğim adam beceremedi desinler.. (rol kesiyor ya görünmeyecek )

Galatasaray öyle böyle maç alıyor.. Aynen başta dediğim gibi, ilahlar koruyor bu Galatasaray'ın adını.. Futbolcular degil! Onlar YTL'ni alıyorlar nasıl olsa.. Di mi bizim çocuklar? :)

Ne düşünüyorum biliyor musunuz?
HAKAN ŞÜKÜR’ ün yarısı bunlara on basar.. Galatasaray çok arar Hakan gibi bir (Şaban'ı) adamı..

Bunların hepsi oyuncu ama rol kesen olmuşlar.. Ben bu KOCA kafamla anlıyorum da anlamasam bile, hissediyom da bu GS'lı yöneticiler kış uyukusuna mı yattılar acep? Hem bir de bunlar okullu, mokullu, fanatik, manatik Galatasaray'lılar????

Ya da herkes bir şeylerin farkında da çuvalın ağzı açıp, ''aman varacağı yere kadar. Çuval dolsun da ben alıp gideyim kim n'aparsa yapsın da mı?'' kafasına gidiyor bu üst kattaki yöneticiler?

Yemin ettirmeyin bana haa, yoksa Galatasaray'ımın başına baş, sizin başınızada taş olurum taş. '' (azcık daha kötü bakıyım korkutayım şunları :(( hımm:((

Arkadaşlar biraz bağırmak istiyorum!

SÖZÜN ÖZÜ ŞU:
GALATASARAY KAZANIYOR AMA BEN HİÇ MUTLU DEĞİLİM BİR GALATASARAY'LI OLARAK!
SADECE İLAHLAR KORUYOR BU BİZİM GALATASARAY'I..
YOKSA OYUNA BAKTIĞIMDA (!) ANLADIĞIM KADARIYLA HİÇ İÇ AÇICI DEĞİL!
YA BİZ SAHTEKARIZ.. YA DA BU GALATASARAY'IN ŞU ANKİ MEVCUT KADROSU?
BİZİ KANDIRMAYA ÇALIŞIRLARKEN İLAHLARDA ARKASINDA.. Aman ALLAH'IM!

AMA UNUTULMASIN Kİ YALANCININ MUMU YATSIYA KADAR.. AKŞAM OLDU! YATSI GELİYOR! GÖRECEĞİZ BAKALIM ELEMELERDE GALATASARAY'ı!!!!!!!

YİNE DE KEYFİNİ ÇIKARIYORUM.. NE DE OLSA, İLAH SARAY: 1 HERTHA BERLİN: 0 VE GALATASARAY TURU GEÇTİ.

ŞÜKÜR! ( HAKAN ŞÜKÜR) ÇOK ARARSINIZ COKKKKKKKKK BU ROL KESİCİ'LERİN YANINDA ONUN KIYMETİNİ ZAMAN GÖSTERECEK…

NEYSE İYİ ETTİNİZ de KAZANDINIZ... MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN e'mi BİZİM ASLANLAR.. :)))

Ben mi? CİMBOM'LU Sabiş Abanız.

ÖNEMLİ!

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, Trabzonspor, Eskişehirspor, Bursaspor, Ankaragücü, Gençlerbirliği ve diğer bütün takımların yönetici ve taraftarlarına! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=148437

<ımg height="312" alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/MansetOrtaBolge167_260/2008/12/04/fft10_mf143534.Jpeg" width="174" border="0">

Gecenin unutulmaz anları için tıklayınız! http://www.milliyet.com.tr/Spor/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1024404&Date=04.12.2008&b=Gecenin%20unutulmaz%20anlari&ver=68 Milliyet Spor

Hertha Berlin:0 - Galatasaray:1 (03.12.2008) Maçtan kareler Milliyet Galeri:
http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,8714458&galeriid=5163&ver=50

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..