Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray'ım vazgeçilmezim

Galatasaray'ım vazgeçilmezim
 

Vazgeçilmezim GALATASARAY'ıma lise sıralarında gönül verdim. Sıra arkadaşlarım da Galatasaray tarftarı idi. Etkileri oldu elbet. Ben o sıralar Göztepeli idim. O gün bu gündür hiç vazgeçmedim sarı kırmızılı renklerimden.
Maçları izleyemem olumsuzluklar da anında değiştiririm kanalı. Bu nedenle benim takımımın gol atıp atmadığını dışarıdan gelen seslerle takip ederim. Yüreğim dayanmıyor.

Babam ve oğlum da sarı kırmızı renklere gönül vermişti. Galatasarayımın bizi sokaklara döktüğü Avrupa maçlarından birinde evde maçı izliyoruz. Golleri attıkça ben havalara fırlayıp alkıştan avuçlarım kızarır iken oğlum gözünü televizyondan bir an ayırmaksızın tepkisizce izliyordu. Şaşırdık hipnotize olmuş gibi idi. Hatta içten içe ne oluyor bu çocuğa diye de şaşırmış idim.
Yine bizim Galatasaray'ımız maçı kazandı elbet bitiş düdüğü ile birlikte oğlum eline Galatasaray yorganını aldığı gibi koca yorganı avazının yettiği kadar bağırarak tüm mahalleyi bir solukta turladı. Sonrasında birlikte yorganın bir ucundan da ben tutarak caddeler boyu dolaşıp bağırmıştık. Fenerbahçeli kızım ise "utanıyorum sizden ne yapıyorsunuz ya " diyerek tepkisini koyuyordu haklı olarak!! Bende buna karşılık "sen uzaktan gel, bizi tanımıyormuş gibi yaparsın "demiştim.

Galibiyetlerimizde küçük hanımın tepkisinden korkarak şöyle doyasıya bağıramıyorduk. Sivasspor'un her gol atışında onun yaptığı alkış ve tezahürat halen kulaklarım da...
Bakıyorum da ne kadar mütevazi GALATASARAY taraftarı eğer yenilse idik ya da Fenerbahçe nin şampiyon olma ümidi olsa herhalde her yeri sarı laciverde boyarlardı.

Spor dalında ilk kez yazıyorum. Kuralları bilirim elbet ama bazı arkadaşlarımız gibi teknik kelamlar ederek yazamasam da ben duygusal, inanmış takımına gönülden bağlı bir taraftar olarak duygumu yazdım.
Bize bu gururu yaşattığı için GALATASARAY'ıma tüm futbolcu kardeşlerimi gönülden tebrik eder bu yolda verdikleri çaba ve takım ruhu için yanaklarından öpüyorum.
Ya ben bu takımı çok seviyorum ya...Hiç vazgeçmedim ve asla vazgeçmem. dedim ya vazgeçilmezimsin sen GALATASARAYIM.


 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..