Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray-Kayserispor maçı ne olur?

Galatasaray-Kayserispor maçı ne olur?
 

Sabri ve Ragıp arasında gerginlik olmaması dileğiyle.


Maç çok zor geçeceğini adından da belli ediyor; Galatasaray-Kayserispor.

Hafta içinde Sivasspor'a 120 dakika oynayan Galatasaray'ın yorgun olacağını düşünüyorum ama...

Ama Galatasaray'ın aynı Galatasaray olmadığını bilmemiz gerekiyor. Sivas'a karşı oynamayan Morgan, Servet, Lincoln, Ayhan, Baros gibi yıldızlar bu maçta oynayacaktır. Yani Galatasaray tamamen yenilendi desek yanlış olmaz. Çok geniş bir kadrosu olan Galatasaray'da sakatlıkların düzelmesi ya da düzeldi görünmeleri (ki bunların arasında Lincoln, Baros, Servet var) taraftarları sevindirdi. Galatasaray'a uzaktan bakınca şunu görüyorum.

Takım üçe bölünmüş ve sırasıyla bu üç grup sakat oluyor. Bir maç oynayıp sakatlanan var ki çok geç iyileşmeleri dikkat çekiyor. Ya antreman kusuru var ya da doktorların uyguladıkları tedavi şekillerinde yanlışlıklar var. İnsanız hepimiz bunlar olacak ama bu kadar da olur mu acaba?

Neyse Galatasaray neredeyse hemen hemen tam kadro çıkacak KAyseri karşısına tahminimce ama işi gerçekten zor. Lincoln uzun zamandır oynamadı ve kondisyonunun nasıl olduğunu tahmin etmek zor değil. İlk onbirde başlatmak büyük risk ama Skibee bilir tabi. Bizim işimiz değil bu.
Kadroları kendimce yaptım. Şöyle olmasını bekliyorum.

Galatasaray: De Sanctis, Sabri, Servet, MEira, Hakan Balta, Mehmet Topal, Ayhan, Arda, Barış, Lincoln ve Baros
Kayserispor: Souleymanou, Saidou, Ragıp, Cangele, Bilal, Aghahowa, Bayram, Eren, MEhmet Topuz, Olembe, Abdullah

Tahminice kadrolar böyle ama eğer Barış Özbek oynamayacaksa Aydın oynar ve Baros oynamazsa Ümit oynar diye düşünüyorum. KAyserispor'a gelince beni çok şaşırtan bir takım olduğunu başta söylemem lazım. Bu kadar iyi kadrosu var ama Ankaraspor kadar başarısı yok. Ankaraspor'dan daha iyi bir kadro oldukları kesin ve tecrübeli olduklarını varsayarsak şuan için şampiyonluğa oynamamaları için hiçbir nedenleri yok, olamazda. Sivas şampiyonluğa oynarken Trabzon şampiyonluk şarkıları söylerken Kayseri taraftarının hala maçları ilgili olmaması gerçekten çok yazık. KAyseri taraftarı gerçekten çok arkalarda kaldı. MEhmet Topuz, Cangele, Aghahowa gibi yıldızları olan bir takım neden tek ses olamayıyor anlamıyorum.

Bir bilgi daha vermek istiyorum. FOrtis Türkiye Kupasında iki takımın karşılaştığı maçta gerginlikler çıkmıştı Sabri ile Ragıp arasında. inşaalah bu maçta bir olay çıkmaz. Maçın hakemi Selçuk Dereli'ye de başarılar diliyorum.

GALATASARAY- KAYSERİSPOR CUMARTESİ 19.00 LİG TV

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..