Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray sevgisi...

Galatasaray sevgisi...
 

Ben çok fanatik Galatasaray'lıyım. Zaten benim en büyük hayalim futbolcu olmaktır. Galatasaray'ı çok seviyorum. Galatasaray çok başarılı bir takımdır çünkü. Zaten araştırmalarıma göre en fazla taraftarı olan takım Galatasaray'mış. Böyle başarılı bir takım zaten tutulmaz mı? Galatasaray'a çok düşkünümdür. Hemen hemen tüm futbolcularının ismini biliyorum. Ama en sevdiğim ve de en seveceğim futbolcu Hagi'dir. Hagi Türkiye'deki en başarılı futbolcudur.

Galatasaray Uefa Kupasını bile kazandı. Eskiden kadromuz çok güzeldi. Ama bu dönem gelmiş geçmiş en kötü kadromuz bence. Artık pek başarılı değil. Ama Galatasaray şampiyon olamasada benim gönlümün şampiyonu. Hatta Galatasaray'ın en eski oyuncusu olan Hakan Şükür dünya takımına seçilmiş. Sanırım oynadığı takımda Ronaldinho, Buffon, Eto'o gibi dünya yıldızları var. Galatasaray Avrupa'da da bir takımı 11-1 lik skorla geçmiş.

Sanırım biliyorsunuz ben küçük bir yazarım. Beden öğretmenimiz performans ödevi olarak sevdiğiniz bir kulübün albümünü hazırlayın dedi. Ödev bence çok güzel. Ve tam benlik:). Neyse son söz olarak bunu söylüyorum: Galatasaray sevgisi başkadır...

 
Toplam blog
: 6
: 430
Kayıt tarihi
: 15.10.06
 
 

Benim adım Bartu. Ben 9 Eylül 1997'de doğdum. 9 Eylül İzmir'in kurtuluşu ve babam da benim İzmir'li...