Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '06

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray yönetimine

Galatasaray yönetimine
 

Uefa ve süper kupayı kazandıktan sonra maddi, manevi ve kurumsal olarak daha ileri gitmesi gereken bir takımdı Galatasaray. Oysa önce futbolcuları hem de bedavaya başka takımlara kaptırdık. Bir sürü saçma sapan borcun altına girdik. Nasıl olsa Galatasaray'dır Türkiye'de batacak en son kurumdur diye her şey çok kötü yönetildi. Şimdilerde ise teknik direktörün ısrarla ön libero istiyorum diye haykırmasına rağmen halen transfer yapılamadı. Ben transferin lig başlamadan biteceğini düşünüyordum ama maalesef bunu yapamadılar.

Sezonun ilk maçı olan Ankara maçından sonra ise yönetimin Gerets ile arasındaki iplerin gerildiği yönünde duyumlar aldık. Aslında bunun doğru olduğuna inanmıyorum ama eğer doğru ise Gerets olsam istifa ederdim. Hem transfer yapmıyorlar hem teknik heyetin onayı olmadan futbolcu transfer ediyorlar.Bir de üstüne bunları niye oynatmadın bu takım niye böyle diye hesap soruyorlar.Parayı öne sürüp transfer yapamayan yönetim Gerets'i gönderirse acaba yerine ondan daha kaliteli bir teknik adam bulabilecek mi? Yoksa yine takımı şampiyon yapmış bir teknik adam gönderilip yerine gönüllerdeki teknik adam mı getirilecek?.Bence Gerets'in Ankara maçındaki tek hatası formsuz Necati'ye penaltı attırmasıdır.Bu takımda İliç gibi bir futbolcu varken başkasının penaltı ya da serbest vuruş kullanması bana biraz tuhaf geliyor doğrusu.Her teknik adamın çalışmak istediği futbolcular vardır.En güncel örneği Capello.Real Madrid'e gitti ve Emerson ile Cannavaro'yu da götürdü.Eski futbolcunu bedavaya alıp yurt dışından 2 sezon önce kovduğun antrenör'den de rica minnet ederek futbolcu kiralamakla transfer yapılmaz.Teknik heyetin işine yönetimin müdahale ettiğini başka takımlarda görüyorduk.Ama bunun Gs'de olması kabul edilemez.Gerets Saidou gittiğinden beri bir ön libero arıyor ki o aramasa bile geçen sezon o mevkide oynayan futbolcu eğer ayrılmış ise onun yerine mutlaka bir ön libero alınmalıdır.Bunun için futbol uleması olmaya da gerek yok.

İnanın GS yönetimi eğer bizim kadromuz yeterli futbolcu alamayacağız gibi bir açıklama yapsa hiç bir GS taraftarı buna bir şey demez.Ama hem teknik heyeti hem de tarafarı beklenti içine sokup bu saate kadar transfer yapamıyorsan o zaman burada bir sorun var demektir.Ben bu sorunun maddi anlamda bir sorun olduğunu düşünmüyorum.Ya sıradan bir futbolcu alın işte transfer dediniz yaptık diyerek alınacak ya da ihtiyaçlarımıza göre futbolcular hep yıldız isimlerdi hepsine Avrupa'nın büyük takımları talip oldu ya da çok para istediler gibisinden bahaneler ile transferi kapatacaklar.Ya da daha büyük bir komplo teorisi olacak belki ama yönetim gerçekten Gerets'i göndermek istediği için transfer yapmıyor.Ön elemede olası bir başarısızlıkta onun biletini kesecekler.

Bana göre GS yönetimi şampiyonlar liginden de bir şey beklemiyor.Çünkü açıkçası bir ön libero alınsa bile bu tek başına o ligde başarı getirmez.Sanırım yönetim'de bunun farkında.Ancak bilinen bir gerçek var ki o da önümüzde bir şampiyonlar ligi elemesi var.Umarım herkes oraya konsantre olur çünkü şampiyonlar ligine kalamadığımız her sezon bizi biraz daha geriye götürüyor.Artık şu transfer işini halledin.Ardından da stat ve Riva projelerini hayata geçirin yoksa şampiyonluk ile örtbas edilen sorunlar daha da artarak su yüzüne çıkacak.

 
Toplam blog
: 4
: 811
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

1980 Kadıköy doğumluyum. Lise mezunuyum. Yorum yapmak ve fikirlerimi insanlarla paylaşmayı severim.A..