Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray zorlanarak : 1-0

Galatasaray zorlanarak : 1-0
 

Milan Baros, Galatasaray'ın tek golünü kaydetti.


Galatasaray, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda galibiyete tek golle ulaşmasını bildi. Golün sahibi, gönlümüzün kralı Milan Baros'tu. Onun güzel golünün, güzel gol pasını mücadelesiyle ve futboluyla takdir ettiğim Sabri Sarıoğlu attı.

Galatasaray'da ümitsizlik ve isteksizlik hakim. Bunu maçı izleyen herkes hissetmiştir sanıyorum. Mücadeleci futbolcularımız yoktu sahada. "Lig bir an önce bitsin de tatil yapalım." niyetindeydi birçoğu belki de. Bunu fark ettirdiler maçın izleyicilerine. Son derece sıkıcı bir maç olduğunu düşünüyorum.

Güzel ataklar yaptı her iki takım da, güzel pozisyonlar buldu fakat yeteri kadar heyecan verici değildi. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un sadece direkten dönen pozisyonunu hatırlıyorum. Galatasaray'ınsa Milan Baros'un kaçırdığı iki pozisyon ve Ayhan Akman'ın son dakikalarda kaçırdığı pozisyonlarını hatırlıyorum.

Maçın 2. yarısı daha keyifliydi. Her iki takım da daha güzel oynadı. Keşke maç gollerle süslenebilseydi fakat olmadı.

Galatasaray'ın iki Brezilyalısından bahsetmek istiyorum. Jo ve Elano... Jo, bence akıllı bir futbolcu değil. Attığı paslar ve oyunu akıllıca değildi diye düşünüyorum. Elano'ya gelirsek, sakatlandığını gördüğümde "Aaa, Elano da oynuyormuş." dediğim bir futbolcuydu. İkisi de faydasızdı.

Arda Turan dersek fazla yorum yapamayacağım. Onunla ilgili fazla bir şey hatırlamıyorum.

Mehmet Topal ise, bir şeyler yapmaya çalışarak benim takdirimi aldı diyebilirim. Başarısız olsa bile en azından çabalıyor.

Milan Baros, bu takım için gerçekten çalışan bir futbolcu bence. Aklında sadece rakibe gol atmak var. Golleri kaçırdığında verdiği tepkiler gözümün önünden gitmiyor. O üzüntüsü bile bana hırsını, isteğini gösteriyor.

Abdul Kader Keita, yine istemediğim hareketler yaptı. Topa uzaktan vurmak gibi... Biz onun çalımlarını ve asistlerini daha çok seviyoruz. İstemediğim hareketler yapmasına rağmen, müthiş çalımlarını yine esirgemedi. Bana göre maçın iyi oyuncularındandı.

Defans hattına gelirsek, Lucas Neill'in eksikliğinin hissedildiğini düşünüyorum. Defansımız çok hata yaptı fakat gol yemedi Galatasaray.

Sabri Sarıoğlu, maçın yıldızlarındandır. Gerçekten çok mücadeleci bir futbolcu. Golde Milan Baros'a yaptığı katkı tartışılmaz. O akıl dolu pası... Ofansif yönü gerçekten takdir toplayacak derecede iyi. Defansif yönü de bence mükemmel. Sabri Sarıoğlu, Galatasaray için gerekli bir futbolcu. Takım için son derece faydalı.

Hakan Balta ve Emre Güngör'ün stoperliğine lafım yok fakat Servet Çetin'in oynamasının faydası olabileceği kanaatindeyim.

Caner Erkin, sol bekte çok faydalı bir oyuncu değil. Daha hırslı, daha mücadeleci bir futbolcu olmasına rağmen bu akşam kendini pek gösteremedi.

Aykut Erçetin'e gelirsek, önceki yazılarımdaki gibi onun kalecimiz olması gerektiğini tekrarlıyorum. Basında şu sıralar Hakan Arıkan'ın Galatasaray'a transfer olduğu yönünde haberler çıkıyor. Eğer gerçekse, gereksiz bir transferdir. Ufuk Ceylan, Aykut Erçetin'e iyi bir yedek olabilir. Lakin Hakan Arıkan 1.kaleci yapılmak için alınmışsa Aykut Erçetin'e büyük bir saygısızlık yapılmış demektir. Tekrar vurgulamakta fayda görüyorum, bu takımın 1. kalecisi Aykut Erçetin olmalıdır.

Galatasaray, bir maçı daha geride bıraktı. Antalyaspor ve Gençlerbirliği mücadeleleri öncesi moral buldu belki de. Ne için bilemem. Artık bir hedefimiz kalmadığı düşüncesindeyim. Lig sonu için tahminim 1-Bursaspor, 2-Fenerbahçe, 3-Galatasaray sıralamasındadır. Fenerbahçe'nin neden şampiyon olamayacağını düşündüğümü sorarsanız, fikstrünün zorlu olduğunu ve Bursaspor'un daha avantajlı olduğunu düşünüyorum. Belki de Bursalı olduğum için biraz duygusal düşünüyorum.

Ligde Galatasaraylılar için bir heyecan kalmadı. "Bir dahaki sezona artık." diyoruz taraftarlar olarak. Fakat takımımızı desteklemekten de kesinlikle geri kalmıyoruz. Bugün de birçok taraftarımız Olimpiyat Stadı'nı doldurmuştu. Onları da tebrik ediyorum.

Ayrıca Bursaspor'a şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum.

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..