Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Spor
 

Galatasaraylı olarak kıskanıyorum!

Galatasaraylı olarak kıskanıyorum!
 

GalatasarayStore


Galatasaraylı olmanın bir keyif olduğunu, asil bir his olduğunu düşünüyorum. Bunun yanı sıra, her "Galatasaraylı'yım" diyenin de Galatasaraylı olmadığını.. Bununla ilgili yazılarım var zaten, tekrar yazmayacağım.

(Bakınız: http://blog.milliyet.com.tr/Galatasarayli_olmak__adam_olmaktir_/Blog/?BlogNo=163284)

Ancak tüm güzelliklerine rağmen itiraf ediyorum ki; Beşiktaş'ın ve fenerbahçenin kıskandığım yönleri var. Aklınıza hemen stad, tesis mesis vs. gelmesin.

1.Nerede güzel bir alışveriş merkezi olsa orada mutlaka ve güzel bir yerinde fenerium var ancak GalatasarayStore yok. Varsa bile çoğu çay ocağı kıvamında, sıkış tepiş küçük bir dükkan şeklinde. Örnek; Ankara Ankamall, Kentpark (yok), Soysal Pasajı vd.. Hiç Ankamall GalatasarayStore'da eşofman denediniz mi siz?! Ayrıca bu "store" da nedir yahu?

2.Kartalyuvası ve feneriumlarda formaların "arkasında futbolcu isimlerinin orjinal yazılmışını" alabiliyorsunuz ancak GalatasarayStore'da yok. Ya da alıp kendimiz yazdırıyoruz ki bu da formaya zarar veriyor ya da iki yıkamada parça parça oluyor. Kendi ismimi yazdırabileceğim güzel bir sistem de yok. Yok eğer "böyle bir sistem var ama ben bilmiyorsam" bu da bir sorun değil midir? Formayı alıp, başka bir yerde isim yazdırıyorsunuz. Güzel yazdı yazdı, yazmadı yapacak bir şey yok, halihazırda formayı satın aldınız zaten!

3.Reklam alınmasına bir şey diyen yok ama formanın isim yazması gereken yerinde kocaman "ülker" yazıyor ya, hadi gelin de alın! Beşiktaş ve fenerbahçede böyle bir uygulama yok. Gidin mağazalara, ister futbolcu ismi yazılmışını alın, isterseniz isminizi sırtınıza (belinize değil) yazdırın.

4.Galatasaray'ın daha doğru dürüst bir marşı bile yok! Kanunla çalınan "cim bom Galatasaray, Galatasaray şampiyon" gibi "alaturka" dışında.. Stadlar bu alaturkaya göre değil. Hep beraber söyleyebileceğimiz gençlik marşı gibi bir şey yapılmalı. Düzenlenemez mi böyle bir yarışma? Milyon euroları vermeye gelince veriyoruz da bunu mu yapamıyoruz? Oğlumuzu Galatasaraylı yaparken (ki başka bir ihtimal yok) hangi marşlarla coşturacağız? Cep telefonuna hangi marşı koyacağız? Taklit maklit dediler ama Kıraç'ın fenerbahçe için yaptığı 100. yıl marşı gibi marşa benzeyen bir marşımız var mı?

Kıskanıyorum kardeşim, var mı? Eğer bu bir rekabetse, bu bir yarışmaysa, burada da var olacaksınız! Alaturka anlayış, alaturka yönetim.

UltrA'lar ne iş yapar bunu da anlamış değilim.. Şimdi bi de siyasete ısınıyorlar anlaşılan..

Saygılarımla..

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..