Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
603
 

Galatasaraylılar: güldürmeyin beni

Galatasaraylılar: güldürmeyin beni
 

geniş aile


Derbi öncesinde futbolcular ısınmaya çıkmışlardı ben tv yi açtığımda. İlk gözüme çarpan da Christian ın Arda yı itmesi oldu. Christian' ın Arda' ya çarpmamak için hafifçe ittirdiğini gördüm. Bi de Christian Arda' nın onun ayağına basmasından bahsetti ama görüntülerde yok. Her ne kadar hiçbir tahrik unsuru görmesem de Arda' nın karşılık vermemesini çok takdir ettim. Demek ki Arda benim sandığım kadar şımarık, kendini beğenmiş, olay çıkarma heveslisi bir insan değilmiş diyordum ki Arda olayın üzerinden 5 dakika geçtikten sonra geldi ve kavgayı başlattı. Sizce Arda bu beş dakika içinde ne düşündü. Sizin hiç kız arkadaşınıza laf atılmasına, size küfredilmesine yolda yürürken omuz atılmasına beş dakika sonra karşılık verdiğiniz oldu mu? İnsan doğası gereği o an karşılık verir ya da hiç karşılık vermez. Bence Arda o beş dakikada şunları düşündü: "Ben gidip Christian' la bir kavgaya girmeliyim. Bu sırada seyirciler sahaya yabancı maddeler atar, olaylar büyür belki birileri yaralanır, Fenerbahçe daha maç başlamadan ceza alır, belki maç hiç başlamaz biz de yenilmekten kurtuluruz, belki hakem yaralanır yenilsek de yenilgiyi değil hakemi konuşuruz" vs gibi düşünceleri zihninden geçirdikten sonra Christian' a delikanlılık dersi vermek için yanına gitti. "adam ol adam" dediği herkesin malumu fakat kuvvetli bir ihtimal de anasına küfretmiş olması. Tam emin olmadığım için ihtimal diyorum. Tamamen objektif olmaya çalışıyorum. Bu sırada Balili' nin gelip Arda' ya vurduğunu görünce onun adına üzüldüm Önder Turacı adına sevindim. Sonuçta bu olay sonucunda kazanan Arda oldu. Hakem yaralandı, bir sürü malzeme çıktı ve daha maç başlamadan kazandılar maçı. Çünkü Galatasaraylı medya Arda' nın gereksiz, saçma sapan çıkışını konuşmazdı ne de olsa. Sonra maç doğal olarak başladı. Eğer bu olay maçın iptalini gerektiriyorsa bir Fenerbahçeli olarak her g
Galatasaray maçına gidip hakemin kafasına bir bozuk para atarım. Bu maç oynanmazsa Türkiye de maç oynanmaz. Tamamen münferit bir olay tüm Galatasaraylıların da aslında vicdanen bildikleri gibi.

Derken maç başladı ve Fenerbahçe golü attı. Her pozisyon tartışılır da benim güzelim memleketimde bu pozisyon tartışılmaz. Bu pozisyonda topun outa çıktığını ispat eden tek bir görüntü var mı? YOK. O zaman ben de diyorum ki daha 2. dakikada golümüzü yediler. Sonra Fenerbahçe sayılan ilk golünü attı. Golde Roberto Carlos' un kolları ve diz kapakları ofsayt, ayakları ofsayt değil. Çok ince bir pozisyon. Topa dokunmaması pozisyonu daha da zorlaştırıyor. Tamam gole ofsayt diyelim. Ama diğer golümüz sayılsa durum yine 1-0. Bir de maçı izleyenler çok net gördüler ki Kazım iki defa -birinde Servet' ten, diğerinde Gökhan Zan' dan- topu kurtardı, kaleciyle karşı karşıya kaldı ama hakem faul verdi. Kesinlikle faul yoktu. Birini atardık heralde. En azından. Sonra Servet' in Lugano' ya hareketinin tartışmasız penaltı olduğunda herkes hemfikir. Keita' nın kafasına atılan su şişesi Keita' ya DEĞMİYOR. Kimsenin kabul etmek istemediği gerçek bu. Zaten değse de arkası dönük olduğu için kafasının arkasına değer. Gözüne değmesi fiziken imkansız. Keita hakemi aldatmaktan sarı görmeli. Sonra da şişeyi topu da alarak -burda patron benim mesajı verdi hakeme- gözlemciye götürmesi 2. sarıdan kırmızı kart. Bu noktada önce Arda' nın sonra Christian' ın seyirciyi tahrik edici hareketleri olayın organize olduğunu düşündürdü. Keita sahaya su şişesi atılmasını hayatında ilk defa görüyor gibi davrandı. Galiba Fransa' da hiç su şişesi atılmıyor. Onun yerine herkes birbirine yumruk atıyor galiba. Kasımpaşa maçında 3 yumruğa bir sarı görünce Türkiye de tek yumruğun karşılığı sadece ikaz olur sandı. Biraz önce okudum. Keita' nın Türkiye' deki planları arasında tek gözünü kaybetmek yokmuş. Emin ol Roberto Carlos' un planları arasında Keita'nın yumruğuyla tek gözünü kaybetmek vardır.

Ya arkadaşlar herşeyi geçtim. Allah aşkına şu ülkede bir insan var mıdır ki biz bugün Fenerbahçeden puan almayı hakettik diyen.

Galatasaraylı yazarların ağlamasını, Türkiye kupasını alamamamızdan, Uefa kupasını kazanmalarından bahsetmeleri (fb çeyrek final oynarken yendiği takımlara bi bakın bir de gs uefa kupasını kazanırken yendiklerine) bir hoşuma gitti atlatamam. Meğer ne kadar zorlarına gidiyormuş Fener' e yenilmek. İnanın bilmiyordum. Çok takım gördüm uefa kupası kazanan ama bir ömür bundan bahseden bununla mutlu olan görmedim hiç.

Sonuç olarak: Arda' ya rağmen, Bilica' ya rağmen, biri para diğeri su şişesi atan 2 seyirciye rağmen, Keita' ya rağmen kazandık.

Bu maçtan sonra maçlarda neye bakıp da ceza verdiklerini çözdüm. Miktara bakıyorlar. İki yabancı cisim atarsan iki maç ceza alırsın 5 ton su atarsan 5 maç ceza alırsın. İyi ki 10 yabancı cisim atmadık. Bak ne hatırladım. Bir spor yazarı dedi ki:" öyle 3- 5 maç değil 10- 15 maç ceza vereceksin ki ibret olsun" :). Onu beş ton sudan sonra diyecektin canım. Bir diğer yazar dedi ki:" Biz bunların yarısını bile yapmadığımız bir maçta 5 maç ceza almıştık". O maçta olanlar bu maçta olanların yarısından azmış:)

GÜLDÜRMEYİN BENİ

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İtirazları mı sordunuz: 1-Atılan ilk golün aut olmadığını iddia eden sizden başkasını görmedim, ispat eden görüntüler yayınlandı, siz görmemişsiniz. 2-Bırakın kolları diz kapaklarını yahu, tüm yorumcular (fenerbahçeliler dahil) sayılan ilk golün ofsayt olduğunda hemfikir. Bu nasıl bir fanatiklik? 3-Servet'in hareketinin penaltı olduğu konusunda herkesin hemfikir olduğunu da nereden çıkardınız? 4-Keita'nın arkası dönükse ve kafasına bir şey çarpmadıysa, gelen maddeyi telepati yoluyla mı gördü? İtirazım olmayanlar: 1-Galatasaray bu maçta puanı hak etmedi. 2-Fenere yenilmek zoruma gidiyor, sizin gitmiyor mu?

Bekir Gümüş 
 15.11.2009 23:06
Cevap :
1.Birinci dk' daki golde topun çıktığını gösteren tek bir görüntü yok. Varssa yolla bana. 2. Fb' nin ilk golü ofsayt dedim zaten sadece çok ufak bir ofsayt olduğunu anlatmaya çalıştım. metrelerle ölçülen değil santimlerle ölçülen bir ofsayt. İkinci yarıda Guiza' nın kaleci ile karşı karşıya kaldığı pozisyon ofsayt değildi.golümüz yendi.3. Servet' in pozisyonu sence penaltı değil mi? 4. Keita suyu yan tarafından gördü. İnsan gözü yan tarafları da görebiliyor ya. Hocam kör müsün ya aç youtube bak değmiyo işte.  16.11.2009 17:43
 

Keşke bu yazınızı Balili de okusaydı..

Bekir Gümüş 
 14.11.2009 13:36
 

yazılarınızı ilk kez okudum ve şunu anladım.galatasaray gerçekten benim düşündüğümden de büyük bi takımmış sizi bu kadar emek emek uğraştırıp yazı yazma gereği duyurduğu için gerçekten galatasaray bu kadar büyük olmasaydı siz yazmak için onca malzemeyi nereden bulacaktınız merak ediyorum mesela avrupada başarılı olmasaydı büyük olmasaydı 17 tane (hepside şansla tabi)şampiyonluk kupası almasaydı na bileyim bir antalyaspor belediyespor olsaydı siz ne yazardınız gerçekten çok merak ediyorum o engin bilgilerinizle bizleri aydınlatırsaniz çok memnun oluruz

celal dinç 
 13.11.2009 23:43
Cevap :
bu boş laflar yerine keşke söylediklerime itirazın varsa onu yazsaydın  15.11.2009 17:14
 

Galatasarayın Fenerbahçeyi Kadıköyde yeneceği yok. Ola ki hakem hükmen galip saymasın. Bu yüzdende feneri ligdewn atmalılardı ki, ikinci yarı hükmen galip sayılsınlar. Saygı ve selamlar...

izmirli doksanyedi 
 30.10.2009 16:28
Cevap :
yorumun için teşekkürler  30.10.2009 18:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 56
Toplam yorum
: 148
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1479
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

Doktorum. Tıpla ilgilendiğim kadar sporla da ilgileniyorum diyebilirim. Yazılarımı beğeneceğinizi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster