Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaraylılar'a...

Galatasaraylılar'a...
 

Önce…

Oğluma bir mesaj çektim cep telefonumdan…

Sadece <ı>“Tebrikler” dedim.

Sıkı bir Galatasaray taraftarıdır kendisi. Öyle böyle değil, bayağı <ı>“Radikal” taraftardır.

Takımı yendi mi, herkesin keyfi yerinde olur da oğlumun keyfi, daha bir yerinde olur. Ama bir de yenilirse… İşte o zaman belli bir süre yanına yaklaşmamak gerek.

Ama ben bu kez bir Fenerbahçeli olarak oğluma sadece cep telefonumdan <ı>“Tebrikler” mesajı ile yetindim.

Ardından kızımı telefonla aradım…

Önce <ı>“Merhaba” dedim…

Cevaben <ı>“Neden telefon açtığını biliyorum… Teşekkür ederim. Ama sen de üzülme” dedi.

Elbette kızım bir tarafa dünya da bir tarafa olunca, bende “Fenerlilik” de kalmıyor…

Neyse, onu da kutladım…

Ama bir şey yaptım… Hanıma hiçbir şey demedim…

Anladınız mı?

Bizim evde, benden başka herkes Galatasaray’ı tutuyor yani…

O halde son bir “Kutlama” daha yapayım bari…

Bir Fenerli olarak beceriksizliğin dik alasını gösterdik ve elimize geçen fırsattan yararlanamadık. Elinize geçen fırsatı değerlendiremezseniz, bir değerlendiren elbette bulunacaktır.

Galatasaray bunu başardı…

O zaman uzun lafın kısası…

İyi bir sporsever olarak buradan tüm Galatasaray taraftarlarını kutluyorum.

Başarınızın tadını çıkarırken, biz de köşeden size bakarız…

Kasap önünde kedi gibi!...

<ı>10 MAYIS 2008

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..