Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Spor
 

Galatasaraylılık mı, Galatasaray Lisesi mi?..

Galatasaraylılık mı, Galatasaray Lisesi mi?..
 

Çoktan beri bu lafı duyuyordum fakat altını dolduramıyordum..

Neydi o laf?

İşte liseliler, işte alaylılar.. Daha açıkcası Galatasaray Lisesi mezunları ayrı, mezun olmayanlar ayrı değerlendirilmesi iddiası ya da efsanesi..

Dün gece Beyaz TV’ye Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Sedat Doğan bağlandı, bir çok konuda açıklama yaptı, bana göre açıklamalar içinde en önemli bulduğum bilgi ise bu liseli olan-olmayan ayrımının yansımasıdır..

Sıkı durun şimdi?

Galatasaraylı birisi kulübe üye olmak istiyor ve müracaat ediyor.

Soru şudur?

Galatasaray Lisesi mezunu isen 500 TL para yatıracaksın..

Peki, Galatasaray Lisesi mezunu değilsin ama Galatasaraylısın, o zaman kaç para yatıracaksın?

Tam tamına liselinin yatırdığı paranın 20 katı olan 10 bin TL.

Hem de bu kural Galatasaray tüzüğünde  yazılıymış..

Ben bir Galatasaraylı olarak çok utanıyorum ve en hafif tabirle ‘çok ayıp’ buluyorum..

Olur mu arkadaş, böyle ayrımcılık?

Tamam, Galatasaray Lisesi kurucudur ve saygımız-sevgimiz vardır ama asla ikiliğe, ötekileştirmeye Galatasaray kültürü ve anlayışı müsaade etmez arkadaşlar..

Galatasaray Lisesi mezunu ayrıcalığı daha kulübe ayak basar bazmaz başlarsa; kulüp içinde başarılı olabilme kapasitesi ve şansı olan diğer Galatasaraylılar ne yapsın? Bence ağzıyla kuş tutsa nafile ve boştur..

Eğer bu akıldışı tüzük maddesinde ısrar edecekseniz; o zaman liseli dışında kimseyi almayın abi..

Çözüm: Bu ayıplı tüzük maddesi hemen değişmelidir. ‘Tüm Galatasaraylılar eşittir’ cümleciği altı kalın çizgilerle çizilerek yeniden yazılmalıdır.

 

  

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..