Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Galiba ölüyorum…

Galiba ölüyorum…
 

Net'ten


 Hasret bir sis olup iniyor önce tüm şehre.

Caddelerden sokaklara  yayılıyor  hızla.

Sokak lambalarının ölgünleşen ışığı yetmiyor aydınlatmaya, tek tük görünen  ışıklarda yok oluyor  birer birer.Görünmez oluyor tüm sokaklar.

Ümit kalmıyor bu gri şehirden.

Ardından, sokağa açılan camdan odama  doluyor sessizce.

Tüm eşyalara siniyor silikleştiriyor her şeyi, değişiyor odamın  rengi.

Dokunduğun her şeyi yok ediyor, durduramıyorum.

Ama yetmiyor.

Her nefesimde içime dolmaya başlıyor,  ciğerlerimden başlayıp tüm  hücrelerimi sarıyor.

Ele geçiriyor beni özlemin.

Dayanamıyorum.

Galiba ölüyorum…

*
Şubat 2012 / Kurşun

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..