Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Galiba yine üstüm açık uyumuşum =)

Galiba yine üstüm açık uyumuşum =)
 

Dün akşam sakin boş sokakta tek başıma

Birde tutmuş karga sesimle türkü söylüyorum

Yürüyorum, yalnızım

Etrafta senin kokun

Garip !

Ve elimi tutuyorsun

Duruyorum aniden koca kaldırım ortasında

Bir araba geçiyor yanımdan müziği son ses bağırmada

---

Hiç bırakmamacasına tutuyorum elini

Belki biraz fazla sıkı, biraz rahatsız edici

Ya kaçarsan yine dün akşam ki gibi

Bak dinli bu dörtlük sana diyorum

Ve başlıyor serenadım

Dört kelime sözüm

Son hecede tamamlayıcım sen oluyorsun

---

Yol üstü, kaldırıma taşmış kafede

Küçük hasır iskemleler üstünde

Birer sıcak çay içelim diyorum

Hiç geri çevirir mi?

---

İki demli çay söylediğim abi

Bir bana bir iskemlene bakıyor

Sanki karşımda sen yokmuşsun gibi

Biraz şaşırmış yüz ifadesi

---

Neyse içip kalkıyoruz

Çayı da, hayatı da bitiriyoruz

---

Bugün sabah uyanıyorum

Saat çalmakta, biraz huzursuz

Yine işe geç kalmışım

Bir sürü de güzel rüya görmüştüm oysa ki

Ah birde hatırlasam

Galiba yine üstüm açık uyumuşum =)

 

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..