Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Gamato vre! (Bir portre)

Gamato vre! (Bir portre)
 

Yıllar önce, " Mesai saatleri dahilinde internetle haşır neşir olanlar/memurlar," konusunda incelemeler yaparken karşılaşmıştım onunla. Milliyet Blog'ta "rumuzla" yazıyordu ve aynı rumuzla "sohbetli" okey oynuyordu sanal kanallarda ve ben de "rumuzla" oyun oynadığım için beni tanımasına imkan yoktu!


Sohbetimiz sırasında bana biraz açıldı... Nerede yaşadığını ve mesleğini öğrendim. "Milliyet Blog Sitesi ile ilgisi olup olmadığını" sorunca hemen sohbeti kesti ve ben ona bir daha rastlayamadım. Toz olmuştu "Yeni Şehirli"!


Şimdi şöyle, Sayın arkadaşlar!


İnsanları "yargılamak" kolay değil. Tek bir söz, tek bir yazı ve tek bir davranış ölçü olamaz! Olsa olsa minik "ipuçları" elde edebilirsiniz ve bu da "yargılama" için yeterli değildir ama sizi (hani yani biraz meraklıysanız) harekete geçirebilir.


Ortaya bir "portre" çıkarmak istiyorsanız, emek vermeniz gerekir!


Kilometrelerce uzaktan "rumuzla" ve "avatarla" ses veren kimliği karanlık bir üye... Üstelik kıdemli!

Şimdiye kadar 451 adet blog yazmış. Aldığı yorum adeti 4350. O da boş durmamış tabii. Tutup 7450 adet yorum yazmış diğer üyelere. Culduz da "deli pösteki sayar" gibi her birini tek tek incelemiş. Zamanını ayırmış, emek vermiş! Nerede o yoğurdun bolluğu dostlar, ortaya bir "portre" çıkarmak o kadar kolay mı?


Saklanması gerekiyor ve saklanıyor! (İnanın haklı gerekçeleri var.)


Ama saklanırken adeta "meydan okuyor"..."Ben kimim, bilebilir misiniz?" diye bize ısrarla soruyor... Sizler pek ilgilenmiyorsunuz ama o "hayat hikâyesini" anlatıyor taksit taksit!


Bu da benim ilgimi çekiyor!


Neredeyse bir 10 yıl olacak, takipteyim. Virgülünü bile kaçırmadım yazdıklarının!

Künyesini kapsamlı olarak yazabilirim ama buna gerek yok!

Ülkesinden ayrılalı bir 20 yılı bulmaz. Türkçesinin "kirik" oluşu yanlış klavye kullandığından kaynaklanmıyor, kifayetsiz oluşudur bu durumu yaratan.


O; aslında ne " hinoğlu hin" olduğunu ısrarla anlatmaya çalışıyor ama yeterince anlaşıldığını söylemek mümkün değil. Klavye başına oturup "Banka soymak istiyorum " diye yazınca ben, o bıyık altından kıs kıs gülüyor. Bu tür işlerin erbabı zira!

Eski bir yazıdır ama okuyun lütfen:

http://blog.milliyet.com.tr/ilk-ithalatimi-nasil-yaptim-/Blog/?BlogNo=268261


İşte bu yüzden ülkesine dönemiyor!


Onun yaşamı " yeşilden, mangırdan, kene, sipali ve paradan" ibaret. Bunlardan başka "ölçü" tanımıyor.

Ömrü boyunca "bankınotlara" kur yapmış, destelere ilanı aşk etmiş ve onlarla sevişmiş.

Paranın her kapıyı açacağına iman etmiş!


Belki biraz tuhaf kaçacak ama o benim için kıymetli.


Yazılarında oluşturduğu "portre" benim ilgimi çekiyor.


Onun yazdıklarını "şakşaklayan" zavallılara gelince... Onlara sadece acıyorum.


Hasılı dostlar, insanlar hakkında hüküm vermek pek o kadar kolay değil!


Emek vermek, zaman ayırmak ve incelemek gerekir.


Hani yani "paylaşıyorsak" burada...


Adam gibi paylaşalım!

 

Not: Yazı başlığındaki "Gamato" sözcüğü Yunancadır ve "Lütfen çekil git" anlamını ifade eder dilimizde... "Hass...r" anlamı çıkarnamak gerekir.

YAZAR ADAYLARINA NOT: "Roman yazcem" demekle olmuyor, arkadaşlar. İyi veya kötü "portrelere" ihtiyacığınız var. İlgi duyup incelemezseniz eliniz böğrünüzde kalır. Değil roman, bayram ve yılbaşlarında bir "tebrik kartı" bile yazamazsınız.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..