Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Gamze...

Gamze...
 

Bu sabah,

Kızımın saçını tararken…

Gamze geldi aklıma!

Yüreğinden geçenleri Seyahate giden anne gibiyim başlıklı yazısında aktaran sevgili Gamze…

Öyle derinden hissettim ki

Bu sabah, kızımın saçını tararken…

Ya bir daha tarayamazsam saçlarını

Dolaşığını açmak için uğraşırken hafifçe çekince çıkardığın o sesi ya bir daha duyamazsam

Servise geç kalacaksın diye söylenmeye hazırlanırken tam da

Gamze geldi aklıma

İlik nakli için uygun donör bekleyen, doktorların 3 ay dediği, Atakan’ına mektup yazan Gamze

Öyle derinden hissettim ki bu sabah

Kızımın saçını tararken

Senin kelimelere dökmeye cesaret edebildiğin duygularını

Öyle derinden hissettim ki!

İyi ki yazdın, iyi ki varsın ve ben biliyorum ki donör bekleyen tüm hastaların umut ışığı sen olacaksın!

Gamze’nin blogu:  http://atakan310309.wordpress.com/2012/02/03/seyahate-giden-anne-gibiyim/

 
a

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..