Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '15

 
Kategori
Güncel
 

Gamzeli Anne ağlattı!

Gamzeli Anne ağlattı!
 

alıntıdır


Televizyon izlemem. Haberlere bakmam. Gazeteleri de hızla süzüp kaçırırım gözlerimi. Ama bu kez sosyal medyada gördüm ve görmezden gelemedim.

Aslında hayatın, sağlığın değerini bilmek, algılamak için bir işaretti ama görecek hali olmuyor insanın okuduktan sonra.

Gamze Akbaş… Gamzeli Anne…

Melek olup uçmuş aramızdan. Mücadele ettiği kan kanserini yenmişti oysa.

Şimdi mektubu kaldı geriye. Öyle dokunaklı, öyle feryatlı ki…

İnsan keşke demekten alamıyor kendini.

Bir anne “yaşamak istiyorum” diyor. Annelik bir tarafa, bir insan yaşamak istiyor. Ne acı bir şey.

Oğluna bakarak boğazında düğümlüyordu yaşadığı bedensel acıları.

“Onun büyüdüğünü görmek istiyorum” diyordu.

Şimdi Küçük Atakan kendi hikayesinin başlangıcında.

Yürüdüğü her yolda umarım onu hep gül bahçeleri bekler ve hayat ona hep anne şefkatiyle sarılır.

Duyarlı olmak gerekiyor hastalara ve tüm hasta yakınlarına.

Bir şeyler başımızda gelmeden de hassasiyet göstermemiz gerek. Bazen vereceğiniz kan hayat kurtarır mesela.

İnce düşünmeli hayatın bazı alanlarında.

Hiçbir çocuk annesiz kalmasın, Gamzeli Anneler yaşasın.

Allah’tan rahmet, yakınlarına sabır ve baş sağlığı diliyorum.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..