Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '19

 
Kategori
Güncel
 

Garantili Mülkümüz Mezar

Orayı da söküyorlar da yine de… Özel mülkiyet ve devletin kişilerin özel mülküne dokunamaması bazen sorun oluyor…

Dokunmuyor mu dokunamıyor mu? Bazılarının yerini yurdunu hemen kamulaştırabiliyor…

Belki sizler de rastlamışsınızdır şehrin ana caddesinde bile adamın evinin merdiveni uzantısı şusu busu yaya kaldırımını almış neredeyse yola sarkacak.

Türbe filan sandım baktım ev, evin bahçesi…

Kim lan bunlar! Garibin yerini belediye malzeme deposu için hemen kamulaştırıyorsun, ana caddede ya! Böyle devlet olmaz, böyle devlet olmaz kardeşim! Benim caddemi, yaya kaldırımımı bozuyorsa evi bile alırım!

Kamu yararı söz konusu oldu mu özel mülkiyet olmaz, onu alamıyorsan ben de gecekondumun yerini vermem, çifteliyle beklerim valla!

Böyle yerlerin hiçbir izahı yok, yol bile beyefendinin mülkü zarar görmesin diye yön değiştirmiş, şuna bak şuna, dağ başı sanki burası!

Garantili mülkümüz mezar, geri kalan yerimiz yurdumuz kamu menfaati için bedeli ödenmek şartıyla elimizden alınabilir.

Köpek kulübesine dokunmasın diye kaldırım geri çekilmiş, alsın köpeğini beraber yatsın! Böyle durumlar varsa ilgili belediyede birileri için maddi menfaat sağlandığı düşünülür ve ben oranın valisi kaymakamı olsam işlem yaparım!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..