Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '11

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
319
 

Garantisin onlara göre, çantada kekliksin.

Garantisin onlara göre, çantada kekliksin.
 

Ben artık buna sadece pes derim abi...
Pes valla...
***
MHP Mersin İl başkanı Mahmut Tat’ın “Biz Mersin’de birinci partiyiz. .Aksini söyleyen varsa bir milyon dolarlık gemisine iddiaya giriyorum” dedii.
- Aboooo...
- Kime dedi?
- Dolaylı adres AKP il başkanı...
Bir milyon dolarrrr! Amanınnn...
Uçmuşuz abi. 

***
Gazeteci-yazar Abdullah Ayan, Kent Radyo’da “Mersin’de MHP’nin birinciliği sona erdi.
Son anketler MHP’yi üçüncü gösteriyor...
Şu anda AKP birinci parti.
Benim 1 milyon dolara gücüm yetmez ama Sayın Tat’la 10 bin dolarına iuddiaya gerebilirim” demiş.
.
***
On bin dolar ... 

MHP’li başkanın bu iddiasını ufukturu.net AKP il başkanı Mekin Merter Salt’a sormuş ve cevap istemiş.
: “MHP il başkanı Mahmut Tat sevdiğimiz bir kardeşimiz.. Ona kıyamam.. Kaybetmesini istemem. 12 Haziran akşamı çok üzülecek. O nedenle iddiaya girmiyorum. 12 Haziran akşamı tüm Mersin ve Türkiye kimin birinci olduğunu görecek” demiş. 

***
Abi sus dedim kendime bu saçma sapan polemiye yorumla dahi dahil olma dedim .
Dedim de dinletebildim mi?
Ne gezerrr ?
Dinletemedim abi.
Dinlememekte haklı valla .
hem valla hemi billa.
***
Mahmut Tat kim?
MHP Mersin il başkanı... Yani böyle bir söylemde bulunması konumu gereği normal şu bir milyon dolar dışında. ( Maliye yakında kapısını çalar mı başkanın acaba?)
Hava seçim havası zira...
Psikolojik seçim strarejileri bu havanın gereği.
AKP il Başkanının cevabı da keza.
Bu gerekliliğin parçası. 

***
Peki Abdullah Ayan kim?
- Nefiseee ti'ye almadın mı sen daha dün bilborddaki milletvekili aday adayının isminin yanındaki soru işaretini?
Şimdi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ?
- Tamam, haklısın ... 

Kent sakinleri Abdullah Ayan'ın hangi yönüyle tanıyorlar daha çok?
- Gazeteci - yazar kimliği ile..
!
Söyleme dahil olmanın ?
Gereği ne? 

Daha söze gerek var mı?
***
Ötesi...
Ötesi...
Biz seçmene saygısızlık yapılmıştır böylesi bir iddiayı ortaya atarak.
***
Psikolojik seçim strarajilerinin oyuncağı değiliz biz seçmenler.
Oyumuz üzerine iddia oynanmak ne demek!
Yani seçim hava civa seçmen kukla ipler oynatılır seçmen oyunu ipler kimin elindeyse ona atar.
Seçmene hitap etmesen de olur, nasılsa kukla ya seçmen... 

Seçmen kim ki? 

Bak sinirlendim şimdi.
Seçmende artık şapkasını önüne alıp düşünmek saygınlığını tekrar kazanmak zorunda.
Dünya görüşüme yakın deyip ya da bir çuval kömüre körü körüne gidip oy verirsen, ne saygınlığın kalır ne kayda alınırsın. 

Adın sadece seçmen
Vay! be...
Garantisin onlara göre, çantada kekliksin.
Anketle iş bitmiştir.
Oy kullanmasanda olur.
***
Adamlar da senin üzerinden bahis yaparlar ey seçmen!
(Bu olay Mersin'de olduğu için öncelik Mersin seçmenine ama ülke seçmenimde aynı durumda) 

Aklını başına al. 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 334
Toplam yorum
: 224
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 446
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster