Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Gardiyan I

Gardiyan I
 

sen sigara içersin benim gözlerim yanar, ağlarım


“Hiç kimse öldürdüğünü unutmuş değildir çünkü. Unutabilmiş değildir”


Dağlandı yüreğim açmış karagüller
Geceleyin ağdalı acı çevren dört duvar
Uzaktan uzağa dediler " sevda yasak"
Özledim dostumu ben dışarıdayım

“Yalnızlıkta adımlar hep aynı yere getirir insanoğlunu.”

Sakarya’nın kıyısında bağ yar
Öylece durdum gözlerimde yaşlar
İncecik dal, kelepçesiz
Devletten habersiz ben içerideyim

“Ey insanoğlu! Gördüğün ifritlerden, ejderlerden korkma”

Eğildi başları bin kez ezildi ruhları hepten
Bacaksızlar gizliden sigara izmariti topluyor gardiyannn
Mıntıkada bulamazsın yere atılmış içilmiş yarım sigara
Adaletin uğramadığı yer de mahpushanedeyim


Ömrümüzü çalarlar gel zaman git zaman

İğneden ipliğe derman uçmannn
Sevdiğim özlediğim iz ÖZGÜRLÜK
Oyyyyyyyyy SU gibi çocuklar
Ben yanındayım

 

 

 

 

 

 

 

Nil Alaz

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..