Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Garip bir "Hüzün"

Garip bir "Hüzün"
 

Gidiyorum ama yine sende buluyorum kendimi....


Akşam oldu garip bir hüzün çöktü yüreğe
Sisli bulutlu bir günde
Düşüncelerim karıştı yine gökyüzüne…
Nedenler, niçinler sardı beynimi,
Aldı götürdü olduğum yerden yine beni
Nerdeyim nereye gidiyorum??
Hangi bilinmezliklere yol alıyorum, bilmiyorum..
Bildiğim o ki;
Neyi unuttuysam yeniden yaşıyorum
Neyi yaşıyorsam unutulmaz oluyor..
Oysa ki direnmiştim yokluğuna
Unutmaya çalıştım boşu boşuna
Değişmedi ki hiçbir şey..
Gidiyorum ama yine sende buluyorum kendimi
Kalbim atıyor adın atışında sürekli
Hayat akıp gidiyor, ama kapılamıyorum
Zaman akıp geçiyor ve sende duraklıyor akrebi
Ömür gelip geçiyor sen bitmiyor bir türlü
Değişen bir şey yok aslında
Her şey bıraktığın gibi
Ben mi?  Hala sende sayıklıyorum

(CyLn)
 

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..