Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Garson Ali Ergül'ün ikinci net ruyası

Garson Ali Ergül'ün ikinci net ruyası
 

Emek saygındır,kutsaldır,haktır !


Afyon Özdilek Tesislerinde çalışan Ali Ergül'ün ruyaları hep gerçekleşiyor, darısı hepimizin başına; yani hayırlı ve müjdeli haberler, hayata geçsin Ali'nim hayatındaki gibi !!!

Ali ile ilgili daha önce bir yazı yazmıştım, sağolsun okurlar ilgi ile okuyarak hoş yorumlar yapmışlardı..

Antalya dönüşü gene Özdilek'te mola verdik, annem ve ben buradaki sıcak ve samimi atmosferi çok seviyoruz, huzur veriyor bize..

Ali gülen gözleriyle yanımıza geldi sıcacık yüreği sanki şeffafmış gibi görünüyordu. Bir bebeğim oldu, dedi.

Ben de sordum. Hani ruyanda sana söyledikleri gibi kız mı bebek diye. Ali ikinci kez baba olmanın, bir de kız babası olmanın gururu ile "evet" dedi. Adını Havva Safiye koyduk, çok uslu ve güzel bir kız " dedi.

Böyle temiz bir yüreğe sahip olunca, yargılamadan, kimseyi incitmeden, işini kaytarmadan hakkını vererek yapan, özü sözü bir insan hiçbir şeyden korkmamalı, hayat ışıl ışıl akıyor, dilekleri hayat geçiyor.

Çok sevindim Ali artık şimdi dört kişilik bir ailesiniz, sevgi dolu, candan. Sayın Başbakan üç çocuk diyor Ali ne dersin diye sordum; Bizim ailemiz tamamlandı, Allah iki çocuğuma sağlık uzun ömür versin, bana da güç versin aileme bakacak. Bana yeter, fazlasına bakamam diyecek kadar da gerçekçi ve net..

Garson Ali Ergül 'e eşine ve bebeklerine sonsuz huzur ve mutluluk diliyorum. Bu kutsal günlerde yüce Yaradan'dan hepimizin dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum.

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..