Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '12

 
Kategori
Mizah
 

Garson ve yönetici !..

Garson ve yönetici !..
 

Adamın biri, sabah erken saatte , içinde  inek pisliği olan bir tenekeyle kafeye gelmiş,

"Bana bir çay.." diye seslenmiş...

 Garson çayı getirmiş...

Adam, çayı bir yudumda içmiş  ve eline pislik dolu tenekeyi alarak başlamış kafenin her tarafına serpmeye.

Sonra, çekmiş gitmiş...

Ertesi sabah yaklaşık yine aynı saatlerde tekrar elinde pislik dolu tenekeyle gelmiş.

"Bana bir çay  !.." deyince garson atılmış...

"Hop. !..Bir dakika, bakalım !..Dünden beri senin pisliğini temizlemeye çalışıyoruz.,neden öyle yaptın ?.

"Merak edilecek bir şey yok !..Üst düzey yöneticilik için hazırlanıyorum... Sistem hep aynı. Gel, çayını iç, etrafa bok at, millet senin yaptığını temizlemeye çalışırken bütün gün ortadan kaybol !..''

* * * * *

Kıssadan hisse : Yöneticini dikkatli seç !.. Son pişmanlık fayda etmez...

& & & &

 Padişah ,Nasreddin Hoca' ya sormuş.


- '' Hocam ben ölünce cennete mi gideceğim yoksa cehenneme mi, söyle bakayım ?..''


  '' Cehenneme gidersiniz padişahım !.. ''


Padişahın sinirden sakalları titremiş.


Bu durumu gören Hoca :


- '' Kızmayın padişahım ben aslında size cennete gidersiniz diyecektim; fakat sizin cellatlarınızın kılıçlarıyla ölen suçsuz kişilerden cennet dolup taşmış.Bu yüzden cennete sığmazsınız diye cehenneme gidersiniz dedim...''

* * * * *

Kıssadan Hisse : Alma mazlumun âhını çıkar âheste âheste !..

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..