Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Şiir
 

Garson

Garson
 

bir rüya işte

her geldiğinde masanı kurayım

ekmeğini tabağını ben önüne koyayım

evinde bile değil izin ver

her çarşamba gittiğin restoranda

bir tek 

senin 

garsonun olayım

gururmuş 

sürünmekmiş yerlerde

kimin umrunda

senin gözlerinde

ne varsa 

bir kaç saniye verin 

bana bakan

ve

benim baktığım gözlerle kilitli

hasret, hiddet,

bir parça hüzün 

yahut ne varsa 

bziden sana kalan geride

izin ver içinde kaybolayım

 
Toplam blog
: 27
: 190
Kayıt tarihi
: 10.02.18
 
 

Yoruldum biraz ama neye yarar insan aynaya hep narsistlikle mi bakar yıllar geçiyor süzülürken o ya..

 
 
 
 
Toplam blog
: 27
: 190
Kayıt tarihi
: 10.02.18
 
 

Yoruldum biraz ama neye yarar insan aynaya hep narsistlikle mi bakar yıllar geçiyor süzülürken o ya..