Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gaspçı taksi şöförü olursa

Gaspçı taksi şöförü olursa
 

Değişik ve yeni bir gasp etme yöntemi ortaya çıktı.

Geçen hafta hastahanede yatan bir arkadaşımı ziyaret etmek üzere evden çıktım. Metrodan indikten sonra bir an önce arkadaşımın yanına ulaşabilmek için taksiye bindim.

Hastahanenin önüne geldiğimizde taksiyi durdurup, şöföre yol parasını ödedim. İnmek için kapıyı açmaya çalıştım. O da ne? Kapı açılmıyor. Diğer taraftaki kapı açılabilir umuduyla o tarafa yönelmiştim ki şöför, "Kapılar kilitlenmiştir, " dedi. Ve bu sözünden sonra kolunu arka kapıya uzatarak açmaya çalıştı. Fakat nafile. Çünkü arka taraftaki kapılar açılmıyordu. Durum böyle olunca şöför, "İsterseniz, ön taraftan inmeyi deneyin, ben çantanızı tutarım, " dedi. Yapılan öneri gayet makul geldiği için kabul ettim ve ön tarafa geçmeyi denedim. Bu arada, şöförden çantamı tutmasını rica ettim. Kısa bir süre sonra, şöför bu defa, "Bu iş böyle olmayacak arka kapıyı tekrar deneyelim. Ben kapıyı açmak için uğraşırken sizde kapıya yüklenin, " dedi. İkinci denemede kapı açıldı ve sonunda taksiden indim.

Tam hastahanenin kapısından içeri girmiştim ki. Birden bire çantamı kontrol etme ihtiyacı duydum. O anda gördüm ki çantamın fermuarı açık ve içinde cüzdanım dahil olmak üzere kredi kartlarım, nüfus cüzdanım vb. yok.. Evet, gasp edilmiştim hem de takside.

Sadece yolda yürürken, yaya alt geçitinden geçerken ya da bu ve benzeri yerlerde değil , her an her yerde hatta taksi içinde, şöför tarafından bile gasp edilebiliyorsunuz.

Yaşadığım bu olay, bana ülkemde gözü dönmüşlüğün, acımasızlığın ne boyutlara ulaştığını acı bir şekilde tekrardan hatırlattı.

Siz siz olun çok acil işiniz olsa bile durak taksileri dışındaki taksileri pek kullanmayın. Ve mutlaka bindiğiniz taksinin plakasına dikkat edin.

(Bu arada yukarıda bahsettiğim olay 04.05.2007 Cuma günü saat:14:00’de Ankara’da meydana gelmiştir.)

(Fotoğraf:http://wowturkey.com)

 
Toplam blog
: 226
: 1337
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Kitap okumayı, yazı yazmayı, resim yapmayı ve yabancı dil'den Türkçe'ye..