Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '17

 
Kategori
Deneme
 

Gatüka- 1

Gatüka- 1
 

 

Eylül’ün 5’i, yıl 2017!

4 günlük Kurban Bayramı tatili sona erdi.

Sabah 5.30’da uyandım. Kahve ve çayımı içtim, ondan sonra alacakaranlıkta attım kendimi dışarı.

Hava sıcaklığı 22 dereceydi.

Tam kapıdan çıkmıştım ki, bir kedi hızla koşarak üstüme gelmeye başladı, ürktüm üstüne doğru yürüdüm, biraz geri çekildi o kadar!

Onu kollayarak yürüdüm, yine hızla üstüme doğru geldi, ürperdim. Bereket kovalayınca gitti.

Denizde ayaklara saldıran balıkları, ciddi ciddi bizi ısırıp canımızı yakan karasinekleri düşündüm. Bu hayvan davranışları nasıl oluşuyordu?

 

*Yöneticiler yönetme zorluğu ile karşılaşınca diktatörlüğe doğru kürek çekerler, iktidarı yitirme korkusudur bu.

 

Sıcaklığın tütüyordu üstümde

Güneş göle doğarken

Akşamı özledik ikimiz de.

 

Elmayı dalından yemeyenin bedeni erken yaşlanır.

 

Kitap okuyanın dostu çoğalır!

 

İnsanlara zincir vurmak zordur. Bunu 10 yıl, 20 yıl, 30 yıl yaparsın, hadi 50 yıl yaptın diyelim.

Ya sonra? 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..