Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gavur İzmir’i Müslüman yapmak!...

Gavur İzmir’i Müslüman yapmak!...
 

Bugün annemden duydum, geçenlerde hastanede sohbet arasında duymuş, sonra başka kişilerden de, elbet söylenti olma olasılığı da vardır ancak gözüyle şahit olduğu cep telefonu ile resimleyerek oyunu belgeleyenlere AKP’nin 50,- YTL ödeme yaptığını anlatan dostumdan sonra tarz olarak gerçeğe daha yakın buldum…

Efendim, duyduğum şudur: Üniversite mezunu bir genç kız aylarca iş arıyor, bulamıyor. Sonra birisi diyor ki, AKP’ye gitsene, iş bulmana yardımcı olurlar belki de…

Kızımız gidiyor, derdini anlatıyor, üniversiteden mezun olduğunu, aylarca iş aradığını ancak hala bir iş bulamadığını falan…

Kolay diyorlar, günde iki saat çalışıp, günlük 50.- YTL alacaksın.

Nasıl diye soruyor kız, Karşıyaka’da pardösü ve türban ile şu şu saatler arasında iki saat boyunca dolaşacaksın!..

Hayretler halindeydim gün be gün artan gencecik kızların tesettürüne Karşıyaka’nın göbeğinde, şimdi sanki biraz daha durumu kavradım!

Kavradım da, sevineyim mi, üzüleyim mi bu duruma, henüz şaşkınlığımdan ayırtına varamadım!..

Gülgün Karaoğlu

Mayıs,24/04

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..