Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Gay ilişkileri...

Gay ilişkileri...
 

Çok farklı ve derinlemesine bir konu.

Kimine göre üçüncü cinsiyet, kimine göre ahlaksızlık, kimine göre ise cinsel özgürlük...

Hepsini bir kenara bırakıp, çok farklı bir konuyu irdelemek istiyorum gay ilişkilerinde.

Öncellikle hatırlatmamda fayda görüyorum ben gay değilim.

Yazımın içeriği gay ilişkilerini irdelemek ya da gay yaşantısını anlatmak değil.
Gay, yani eşcinsel olan erkeklerin son zamanlarda başlarına gelenlerini çeşitli haber kaynaklarından okumak mümkün. Haberlerin içeriği, eşcinsel ilişkilerde hırsızlık, gasp ve cinayetler.

Gay olduğunu öğrendiğim bir arkadaşımın geçen gün başına gelenlerini anlatmak istiyorum kısaca...

Sanal alemde taıştığı biri ile ilişki sonrasında uyutulduğunu ardından da evinde ne var ne yok her şeyin çalındığını anlattı. Dinlerken tüylerim ürperdi.

Nasıl bir zihniyet bunları yapabilir?

Duygusal ya da sadece cinsellik içeren ilişkiler zincirinde sonu çok kötü biten bu olay sadece bir örnek.

Geçen gün haber arşivlerinde dolaşırken bu ilişkilerde, insanların hiç uğruna öldürürüldüklerini ya da gasp edildiklerini okudum. Sayıları her geçen gün artan bu olayların temelinde sadece bir zevk uğruna yaşanlar var.

Eminim ki; bu yazıyı okurken ''hak etmiş ki olmuş ya da yapmasaymış'' denildiğini tahmin edebiliyorum.

Ama cinsel tercihi ne olursa olsun hiç kimsenin bu sonu haketmediğini düşünüyorum.

Olayların temeline inilirse, çeteleşmiş grupların sanal alemde kol gezdiğini, gayleri dolandırdıkları hatta ve hatta sonucu ölümle biten olaylara imza attıklarını görürüz.

Sonuç ne peki? Bir hiç uğruna gasp edilen, öldürülen bir insanın dramatik sonu.
Olayı gerçekleştiren, mağdur eden kişi açısından bakarsak sonuç ne? İşsizlik, sapıklık, canilik...Çok acil olarak önlenmesi gereken bir konu.

Konu insan hayatı ve insan hakları olursa, dini, dili ya da cinsiyeti ne olursa olsun değer ve dikkate alınması gerekir.

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 3
: 3171
Kayıt tarihi
: 15.05.07
 
 

Bir çok ulusal kanalda çeşitli haber merkezleri ve programlarında görev yaptım. Haber belgeselleri a..