Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '20

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Gaza Gelmeyelim

Gaza Gelmeyelim. Şu günlerde Ülkemiz sıkıntılı bir dönemden geçiyor. Ülkemizin Suriye’de operasyon yaparken Ülkemizi ve Askerimizi itibarsızlaştırmaya çalışan sosyal medya paylaşımlarının olması üzüntü verici.

 

Ben bu dönemleri iyi takip ederek doğru okumaya çalışıyorum. Ağlak yas gibi unsurlara değer vermedim. Yiğit yasını içine gömer ve başını dik tutar.

 

Biz Suriye’de neden varız sevgili Hacı Yakışıklının dediği gibi Bahçe duvarını evin içine yapmıyoruz. Türkiye düşmanlarını ocağında basarak gebertiyor. Suriye’de Askerlerimizin Şehit edildiği ortak acımız olmuştur. Ancak bu acıyı kışkırtarak fazlaymış gibi göstererek bilerek yâda bilmeyerek Ülkemize zarar vermiş oldunuz ben bu paylaşımları dikkatle izledim o paylaşım yapanları üzüntüyle okudum. Bu paylaşımlar benim gözümü açtı.

 

Seta raporu değerli arkadaşlar Siyaseti takip etmeye çalışıyorum. Geçen Yıl Seta raporu yayınlanmıştı. Bu dönemde de o uzantılar kışkırtmaları yaptılar sevgili Yakup Kösenin yazısı bu anlamda çok önemli. MİT’çilerin deşifre edilmesi bu konuların konuşuluyor olması bile çok acıdır kendi Devletinin sırlarını açıklayanlar hain oğlu haindir.

 

Ben Ülkemin ve insanlarının yanındayım o yüzden Ülkemiz bahçe duvarını evin içine değilde bahçenin dışına yani sınırlarımızın dışına yapacaktır. Ben Milli ve Manevi duyguları olan Vatanseverim Ülkemin zararına yazı yayınlayanları birer ikişer engelleyeceğim hiç kimse kusura bakmasın bu Vatan otuz kupana alınmadı bu Vatan toprağın kara bağrında sıra dağlar gibi yatanlarındır diyor şair.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..