Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Gazel: Fena Fillah

Gazel: Fena Fillah
 

Ben ki yolunu kaybetmiş iz bilmez bir avareyim/Niceleri akil deseler,bilirik bigünah divaneyim/Hece hece arifler anlar nasıl dönülmez kara gece/Sen sinenden söyle şarkını ben döne döne yaneyim


Ben ki yolunu kaybetmiş, iz bilmez bir avareyim
Niceleri akil deseler, bilirim bir günah divaneyim.

Hece hece arifler anlar, nasıl dönülmez kara  gece
Sen sinenden söyle şarkını ben döne döne yaneyim

Ey benim gecelerimin gündüzü, altın saçlı nazlı ece
Bense öyle hane berduş, yollarda sarhoş biganeyim.

Ve bütün sözler söylenip en sonunda sohbet bitince
Isırır bir rüzgar, bense o imbatta sallanan bir neyim.

Sabrın sonu yoktur, ama bekleriz, bir gün geçince
Adam oluruz beli, doğru yolu da buluruz belki beyim

Söylersin anlamazlar insanoğlu bu, azamdır kendince
Anlar gibi görünürler, anlamazlar sor bana sana deyim

Bu işten yine bir şey anlamadın, budur anla son netice
Dai bir esrar gibi çözersin, bulduğunda ben nerdeyim.
  

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..