Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Gazel: Yalancı Dünya

Gazel: Yalancı Dünya
 

Ahu zar ile geçer ömrüm, ömrüm sana ben yandım/Ne derlerse inandım,seni sadık yar olur sandım/Nerde,gelip geçtiler fidan gibi ahu gözler silindiler/ Bense a ahu gözlerin birine kanıp inandım


 

Ahu zar ile geçer ömrün; ömrüm sana ben yandım.
Ne derlerse inandım, seni  sadık yarim olur sandım.

Nerde, gelip geçtiler fidan gibi ahu gözler silindiler
Bense o ahu gözlerin birine sahiden  kanıp inandım .

Huri melakeler birer birer  senden neşet edip geldiler
Hepsi de sana biat etti sandın ,  bakınca seni andım.

Meğer yalanmış çehreler hepsi de geriye döndüler
Akşam karanlığında aynalarda yine seni tanıdım,

İkilemek adını boşuna bu aşklar birer birer söndüler
Gece karanlığında  gördüm de baktım hayal sandım

Sakin ol kalbim her gördüğüne inanma onlar öldüler
Mazinin karanlığında kalbimin çarpıntısına kandım.

Ah be dai hep böyle aldandın,onlar hep gömüldüler
Birer birer geldiler  gittiler, sen de gerçekten yandın.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..