Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gazeteci Ahmet Hakan'nın Yazısına Yorumumdur!

Gazeteci Ahmet Hakan'nın Yazısına Yorumumdur!
 

Ahmet Hakan portresi!


Hürriyet Gazetesinde yazan Ahmet Hakan "Dahi isen dahiliğini bil" adında bir yazı yazmış;ben de bu yazısına yorum yapmak istiyorum.

Fazıl Say evrensel bir müzisyen, Türkiyemizi en onurlu bir biçimde temsil ediyor, gittiği ülkelerde , ayakta alkışlanıyor. Çok sesli müzik, batı sanat müziği eğitimi uzun ve zahmetli bir uğraş. Fazıl Say derinlerden gelen ışığı,
duyguları, mesajları yüzeye çıkarıyor, çok boyutlarda gidiyor, geliyor . Kitap yazmış, belki kendini kalemini bir kılıç gibi kullanan Ahmet Hakan gibi ifade edememiş olabilir, ama çok çeşitliliğin birliğini en büyük ustalıkla, piyano
tuşlarından, insanların yüreklerine akıtabiliyor.Duyguları, yaşadığı dayanılmaz, aynı zamanda büyülü yalnızlığını, bunun verdiği kederi, aldığı kısa notlarla, hissettiği anları kağıda döktüğü anlarda yazmış olabilir.

Sayın Hakan , Fazıl Say'ı özensiz, emeksiz, ve kalemini kullanamamakla yargılamış.

Bir kere yargılamak hiçbirimizin haddi olmamalı , ancak Yaradan yargılayabilir, yarattıklarını.

Ahmet Hakan inançlı bir insan, edep nedir, şirk nedir iyi bilmesi gerekir, fakat ego büyüdükçe görüş açısı daralıyor demek ki !

Gazeteci de gazeteciliğini bilmeli , dikkat çekmek sürekli birilerini karalamak olmamalı, muhalefetin de bir edebi olmalı. Dahi gazeteci objektif ve adil olandır!!!
 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..