Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Gazeteci-Eski vekil kavgası

Gazeteci-Eski vekil kavgası
 

"THY’nın tarifeli İstanbul-Ankara uçağında köşe yazarı Taha Akyol ile bir dönemin en popüler isimlerinden eski Tunceli Milletvekili ve TBMM Başkanvekili Kamer Genç arasında, kimin iktidarlara yağcılık yaptığı konusunda müthiş bir tartışma yaşandı.Uçağın Esenboğa Havalimanı’na indiği sırada Kamer Genç, bir anda Taha Akyol’a dönerek şu diyaloğu başlattı:

Genç: AKP ve Tayyip (Erdoğan) de gidiyor, bakalım bundan sonra kime yağcılık yapacaksın? ?
Akyol: Ben seni çok iyi tanıyorum, kimlere yağcılık yaptığını da iyi biliyorum.? Genç: Ben kimseye yağcılık yapmadım.?
Akyol: Geçmişte 12 Eylül döneminde askerlere yaptığın yağcılıkları unutmadık.?
Genç: Ben senin gibi yağcılık yapmam, sen kendine bak.?
Akyol: Ben yağcılık değil işimi yapıyorum, halk neredeyse ben oradayım.Genç ve Akyol arasındaki bu gergin tartışma, ancak uçağın kapılarının açılması ve yolcuların inmesiyle son buldu. (aktif haber – 9.02.07)"

Haberi okuduğumda güldüm, gülmeyip ne yapayım. Özellikler Kamer Genç’in tavrı çok komik geldi. 12 Eylülden 2002 kasımına kadar mecliste arzı endam eden bu sayın eski milletvekilimizin, "çiçek sulama" terimini dilimize yerleştiren bu değerli büyük insanın uçaklarda gördüğü gazetecilere sataşmasının temelinde, çiçek sularken yakalanmış olması gerçeği bulunabilir. Soldan sağa yıldırım hızıyla geçen, CHP sıralarından, DYP sıralarına geçerken, hangi yağların kızağa sürüldüğünü pek bilmiyoruz ama. CHP'den AKP'ye geçen bazı müteahhit milletvekillerinden daha az yağlandığı aşikardır. Ülkemizde tartışma yeri ve seviyesi konusunda oldukça büyük bir irtifa kaybı yaratan bazı kişilerin bunu yapmalarının sebebi, o sırada etrafta bulunanlara şirin görünmekten başka bir şey değildir. Belki uçakta bazı yolcuların, "helal olsun Kamer’e, ay gibi parladı" diye düşünerek, DYP’nin meclise girebileceğini düşünmüş olabilir değerli eski vekilimiz. Ayrıca biz vatandaşlar unutur gibi görünüp unutmuyoruz bunu da iyi bilmeli sevgili vekiller. Kendilerinden yana olmayan herkesi karşı tarafın yağcısı görmek gibi gaflete düşmesinler.

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..