Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Gazeteci Topaçoğlu'dan tek kişilik oyun''Gasteciyim, ama tedavi görüyorum''

Gazeteci Topaçoğlu'dan tek kişilik oyun''Gasteciyim, ama tedavi görüyorum''
 

Tek kişilik oyun sergileyen Gazeteci Topaçoğlu...


Gazeteci Oğuz Topaçoğlu, ‘Gasteciyim ama tedavi görüyorum’ isimli gösterisiyle Adanalıyla ilk kez buluştu.

Seyhan Belediyesi , Ramazan etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen programlarda dün bir ilk gerçekleşti. Gazeteci Oğuz Topaçoğlu’nun hazırladığı, ‘Gasteciyim ama tedavi görüyorum’ isimli sahne gösterisi ilk kez izleyiciyle buluştu. Stand Up’cılara nazire yaparcasına kendisinin ‘meddah’ gösterisine sit down (oturmak) ismini veren Topaçoğlu, “Bu gösterinin ayakta yapılanına stand up deniyor. Ancak ben bizim geleneğimizden gelen meddah gösterilerimizin benzerlerinin çoğunlukla oturarak yapıldığını bildiğim için gösterime meddahın İngilizce’deki karşılığı olan sit down adını verdim” dedi.

Seyhan Kültür Merkezi’ndeki Necip Fazıl Kısakürek Salonu’nda düzenlenen gösteriye her yaştan izleyiciler büyük ilgi gösterdi. Gazeteci Topaçoğlu’nun ilk sahne gösterisini izleyenler arasında Çukurova Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cafer Esendemir, Doğan Haber Ajansı Bölge Müdürü Orhan Apaydın ile çok sayıda gazeteci meslektaşı da vardı. Gazeteci Oğuz Topaçoğlu, mesleki anılarından seçtiği hikâyeleri izleyicilerine mizahi bir dille anlattı. Hikâyelerinin yanı sıra sahne kostümüyle de büyük ilgi gören Gazeteci Topaçoğlu, “Medya dünyasından emekli olduktan sonra sahne dünyasına geçiş yaptım. Bu gösterilerimin devamı gelecektir” diye konuştu.

Blog yazarının Notu:Uzun yıllar Mersin'de, Gazetecilik görevini başarıyla yerine getiren ve bir dönem Adana Büyükşehir Belediyesi Basın bürosunda görev yaptıktan sonra emekliye ayrılan, meslektaşımız sevilen insan Oğuz Topaçoğlu, çalışkan ve üretken yapısıyla hep gündem yaratmaya devam etti.Topaçoğlu'nun her zaman temasında insan ve yaşam sevgisi vardı.Bu yüzden yapmacık değil, doğal bir sanatçılık örneği sergiliyor.

Kaynak:gündemmersin.com

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..