Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '20

 
Kategori
Haber
 

Gazetecilik Başarı Ödülü Aldım

ALTIN REHBER ORGANİZASYONUNA VE SİZLERE TEŞEKKÜRLER
 
Sevgili okurlar, yazdığım yazılarla ilgili twitter hesabımdan bana değerlendirmeler yaptınız. Diğer Sosyal Medya hesaplarımda, gazete yazılarımı binlerce kere beğendiniz, yorumlar attınız. Yeri geldi mail üzerinden tarafıma ulaştınız. Yeri geldi bir kafe de oturur arkadaşımla sohbet ederken yanıma geldiniz. Ben hiçbir zaman, hiç kimseyi boş çevirmedim. Tabi ki yazdıklarımı eleştirenler de oldu. Onlara da saygı da duydum, lakin gereken cevabı onlara dahi daima vermişimdir. Bugün ise internet üzerinden yapılan anketler neticesinde, Altın Rehber Ödül Organizasyonu tarafından, tarafıma taktim edilmesine karar verilen Yılın En Dikkat Çeken Erkek Gazete Köşe Yazarı ödülünü 15 Şubat 2018 tarihi ile almış bulunuyorum.
 
Ben seneler önce bir adam tanıdım, bugün kendisi 91 yaşında Duayen Gazeteci Turgut Fethi. Evet kendisi bendeki yeteneği fark etmiş ve bana bu konu ile ilgili desteklerde bulunmuştur. Kendisine bugün buradaki köşemden çok teşekkür ediyorum. Kendisinin destekleri ile bugün bu gazete de yer aldım. Ancak, onun desteği kadar bir başka önemli destek ise Yenigün Gazetemizin değerli Patronu Duayen Gazeteci Engin KÖKLÜÇINAR beyefendidir. Kendisinin, tarafıma vermiş olduğu imkanlar, tecrübeler ve özgürce bana burada yazı yazma imkanı sağlaması bu ödülü almamda çok büyük katkı sağlamıştır. Şahsına teşekkür ediyorum.
 
Ödül Organizasyonu üzerine değerlendirme yapmam gerekirse, bende kalben şunu söyleyebilirim ki bu yılın en’ler listesinde en iyi ödül organizasyonu diyebilirim. Gerçekten, Türkiye’nin en önemli isimlerini bir araya getirmesi bakımından çok değerli bir organizasyon olmuştur. Program sunuculuğunu Tuğba ÖZAY üstlenmişti. Organizasyon ekibi haldır, haldır çalışıyor. Bir bakıyorsunuz, sizi TV8, KANAL D Magazin, Show TV Magazin programları gibi kanallarda çıkmanız için röportajlara çağırıyorlar. Bir bakıyorsunuz, protokole yerleşmeniz için yardımcı oluyorlar. Bir düzen, bir uyum içerisinde işlenmiş bir çalışma olmuş. En önemlisi Altın Rehber’in Sosyal Medya ve internetin gücünü kullanarak bu seçimleri yapması olmuş. Gerçekten sosyal medya bu nokta bir mihenk taşı görevi görüyor. Altın Rehber organizasyonu sadece sanat camiası veya Basın Cemiyeti ile ilgili değil. Mesela bazı firmalar, dernekler, belediyeler ve çeşitli kuruluşlar da başarılarının takdiri dolayısı ödüller almıştır. Genelleme ve geniş yelpazeli bir yönü olmasının yanı sıra benim en değer verdiğim nokta aslında şu olmuştur. Düşünün ki siz bir şeylerin mücadelesini veriyorsunuz, emek harcıyor, çalışıyor ve didiniyorsunuz. Ancak, sizinle ilgilenen sizinle sual eden yok. Eleştiri bile yok, bu ne kadar acı ve kötü olurdu. Bir süre sonra yaptığınız işi bırakmak isteyebilirsiniz, umudunuzu yitirebilirsiniz. Bu sebeple, bu tarz organizasyonlar sayesinde, insanların daha sonrasında daha iyi projeler ortaya koyması adına çok önemli bir kamçı olduğunu düşünüyorum ve Altın Rehber Ailesini kalben kutluyor emeği geçen herkese gönülden çok teşekkür ediyorum.
 
Her bir aşama gerçekten çok önemli evet ama peki ya bugün, şuanda beni okuyan sizler olmasa idi? İşte o vakit bu aşamaların hiç biri mesleki mana da anlam bulamaz. Sadece şahsıma yapılan güzel manalar ile ifade edebilirdi. Ancak sizinle bugün bu mesele aşka gelmiştir, ruh bulmuştur. Dolayısı ile teşekkürlerin en güzelini, hiç aksatmadan beni okuyan sizlere, değerli okuyucularıma en kalbi duygularım ile yapıyorum. Gelecek hafta Cumartesi günü, aynı gazete de yepyeni yazılarımla görüşünceye dek, esen kalın. 
Kaynak: https://www.metinaltincekic.com.tr/
 
Toplam blog
: 97
: 66
Kayıt tarihi
: 21.12.17
 
 

Gazeteci, Yazılımcı, Youtuber, Blogger ve Twitch, Dlive, Podcast Yayıncısı - metinaltincekic.com...