Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Gazetecilik Zor Zanaat...

Gazetecilik Zor Zanaat...
 

Ahmet Metin Türkoğlu,10 Ocak Gazeteciler Gününü kutladı.


10 Ocak Basın Bayramı yine bol nutuklarla kutlanacak. Herkes Basını ne çok sevdiğini beyan ederek sırt sıvazlamaya yine devam edilecek. Ama gel gör ki ‘’Basının içinde bulunduğu sorunlar İçler Acısı’’ anlayacağınız HANGİ KAPI ÇALINSA KARŞISINDA BURUK ACI...

Zor Mesleğin zorluklarına, Rahmetli Komutan Babam Rasim Türkoğlu’nun görev yaptığı yerlerde, öğrencilik yıllarımda Yerel Gazetelere makaleler ve Şiirler yazarak başladım. Ne yaplaım serde Edebiyatçılık olunca tut, tutabilirsen... Yaşadığım kent olan Mersin’de de uzun yıllardır, mesleğimi büyük bir özveri ile sürdürüyorum. Mesleki büyüklerim her zaman bu zorlu ve kutsal mesleğin tüm inceliklerini bana en iyi şekilde öğrettiler. Onlarla her zaman için gurur duyuyorum. İlerleyen yıllar herşeyi bana çok iyi öğretti. Bizler zorlukların üstesinden en iyi şekilde geleceğimize olan inancımızla tüm Basın Emekçilerinin Basın Bayramını kutlarken, zorluklar bizleri yıldıramaz diyorum.
 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..