Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Gazeteler isterlerse promosyonlu satışlarını daha da artırabilirler

Gazeteler isterlerse promosyonlu satışlarını daha da artırabilirler
 

Şu gazeteleri bir türlü anlamıyorum. İsteseler promosyonlu satışlarını çok daha artırabilirler. Örneğin bir gazeteden promosyon almak isteseniz belli bir kupondan sonra kuponu onaylatmanız filan gerekiyor. Ya cep telefonu veya internet ile kampanyaya katılacağınızı teyit etmeniz gerekiyor. Eskiden olsa dağıtım yerine gidip kuponlarınızı onaylatıyordunuz birde. Allah'tan şimdi bu uygulama geliştirildi.

Ancak promosyonu  dağıtım bayisinden almak bir zulüm. Ben sırf bu yüzden promosyonları takip etmiyorum artık. Oysa bu iş artık günümüzün imkanları ile çok daha rahat geliştirilebilir.

Mesela yine siz kayıt yaptırın e-mail veya cep telefonu ile ama dağıtım kısmını yurtiçi kargolar ile adrese teslimi pek ala yapabilirsiniz. Bunun için makul bir ücrette anlaşabilir taraflar mesela. Bu ücreti okuyucu da ödeyebilir. Eğer bu uygulamaya geçilirse ve başarı ile uygulanırsa bence gazetelerin satışları da artar,  böylece vatandaşın evine de çeşitli promosyonlar girmiş olur.

Ben gazetelerin promosyon birimleri yerinde olsam bu uygulamaya bir an önce geçerdim. Böylece hem gazetelerin satışları artar hem de vatandaş daha rahat hizmet alır.

 
Toplam blog
: 648
: 2341
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1995 ODTU Fizik Lisans, 1998 ODTU Fizik Yüksek Lisans (Biyofizik)  mezunuyum. Özel sektörde kalit..