Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gazi Yakup Satar'ın Anısına!

Gazi Yakup Satar'ın Anısına!
 

Yakup Satar Manevi Oğlu Bülent Türk'erle.


İzmit Derince'de ki bir ''özürlüler okulunun'' (bilgisayar sınıfına) Rahmetli Gazimiz Yakup Satar'ın adı veriliyor!

Büyük dedelerimizin zamanında yapılan askerlikler öyle şimdiki gibi, 15 ay 4 ay değil, 10 yıllarca sürermiş..

İşte o örneklerden biriside, 4 Nisan günü vefat ettiği için, aramızda olamayan, 110 yaşındaki gazimiz rahmetli Yakup Satar'dı.

Tam 14 yıl boyunca (şimdi hepsi şehit olmuş) binlerce Türk Askeriyle ''Vatan için!'' Kurtuluş Savaşında yıllarca cephelerde savaşmış.. Bunları niçin mi hatırlıyorum?

Bu sabah, Rahmetli Yakup Satar'ın manevi oğlu olan, Sayın Bülent Türker Beyefendiden aldığım bir e-postayla hem bilgilendim hem de buruk bir gurur yaşadım efendim..

Bu e-posta aynı zamanda bir basın bildirisi olduğu için, aynen aktarıyorum.

14 yıl boyunca Kurtuluş Savaşında cephelerde savaşan ve şimdi aramızda olmıyan, Rahmetli Yakup Satar'ın anısına, 23 Nisan 2008 günü, tertip edilecek olan törenle İzmit Derince'de ki özürlüler okulunun bir sınıfına (bilgisayar sınıfı) kızlarının da katılımıyla, 4 Nisan günü, 110 yaşında hayata veda eden gazimiz Yakup Satar'ın ismi verilecektir.

Tüm halkımız davetlidir.

Bilgilerinize!

En derin saygılarımızla.

Bülent Türker (manevi oğlu) Necmi Sağıroğlu (Okul Müdürü)

Yer: Rıza-Zehra Türker Özel Eğitim Okulu
Dumlupınar Mahallesi, Yıldırım cami karşısı
Derince/İzmit
Tel: 0505 -484 08 82

Tarih: 23 Nisan 2008 - Saat.14.00

Teşekkürler Bülent Türker..

Teşekkürler bütün şehit ve gazilerimiz..

Allah hepinizden razı olsun.


İlgili bloglar

SON ŞANSIMIZ OLABİLİR ''TEKBAŞINA'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=102490

UTANMA HAKKINI KULLANMAK!!! ''Zeki Etferat'' : http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=102751

ATA'nın yaveri böyle uğurlanmamalıydı! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=102562

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..