Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '07

 
Kategori
Kültür Turizmi
 

Gaziantep' te 3 gün

Gaziantep' te 3 gün
 

29 ekim haftasında 3 günlük Gaziantep dayanışma derneğinin tertiplediği Gaziantep gezisine katılma fırsatı buldum. Daha doğrusu olmayacak bişeyi kendimce yarattım. Ev hanımıyım dolayısıyla hop denilince biyere gitmek ne mümkün! 6 yıldır memlekete gitmedim bu benim için kaçırılmayacak bir gezi olacaktı öyle de oldu. Gece yolculuğumuz sazlı-sözlü çok güzel geçti. Çünkü federasyon özel araç ayarlamıştı . Sabahleyin otele kadar aracımız bizi getirdi ama ben annemin evine gittim. Bu yolculuk aynı zamanda aile ziyaretine dönüştü benim için. Akşam Belediye Başkanının federasyon adına verdiği yemekte buluştuk. Çok güzel bir gece yaşattılar bize. Menü tabiki tamamen antep yemeklerinden oluşmuştu. Bizim memleketin havasından mı .suyundan mı olacak etler çok lezzetli. Kebaplar, tatlılar ağzınıza layık dehşet güzel !... Birde sanatçılar (Melda Duygulu, Mustafa Uğur, Mehmet Yakar) ve yöremin ezgileri birbiriyle tam kıvam oluşmuştu. İkinci geceyi de Ticaret Odası düzenledi. Orada da aynı coşkuyu yaşadık. Yemek öncesi verilen konferans da anteplilerin coşkusu elele pekçok ortak konu üzerinde (gelişmek ve ilerlemek adına) fikirdaş olmaları beni dinleyici olarak çok mutlu etti. Ertesi günü 29 Ekim törenlerine katılmak üzere vilayette buluştuk. Devlet erkanı ordaydı ve bayramlaştık daha sonra törene katılmak üzere stada gittik. Tören yürüyüşümüzü gerçekleştirdik. Bu yaşımda böyle bir törende bulunmak benim için hayaldi ve gerçek oldu. Çocuklar kadar coşkuluyduk, mutluyduk. Gaziantep gezisi kısa olmuştu ama çok anlamlıydı. Kendi adıma ailemle, memleketimle hasret giderdim. Kendi mutfağımızın zenginliğiyle buluştuk. Sanatçı ve türkülerimizle bütünleştik. Bu geziyi düzenleyen herkese çok teşekkürler....

 
Toplam blog
: 10
: 2078
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

1976 lise mezunu emekli ev hanımıyım. Evli ve 3 çocuk annesiyim. Gayrımenkul danışmanlığı yapmaktayı..