Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '13

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Gaziantep'ten gelecek dönem beklentilerim

Gaziantep'ten gelecek dönem beklentilerim
 

Gaziantep Kalesi


Birkaç aylığına Antep’ten ayrılıyorum. Dönünce görmek istediğim birkaç şey var. Sayın belediye başkanımıza güvenim tam ve aşağıdaki maddelerin gerçekleşmesine hiçbir engel yok!

Halk otobüsü fiyatlarına %20 daha zam gelmesini bekliyorum, bunun yanında hizmet kalitesinin de %20 düşmesini tabii.

Tramvayların sefer aralıklarının 3 – 5 dakika daha artıp, arızaların sıklaşmasını istiyorum. İçinde sıcaktan pişmeyi, ayakta duracak yeri zor bulmayı hayal ediyorum.

Üniversite girişindeki meydanın bu yıl 3 defa yapılıp bozulma rekorunun önümüzdeki dönem önce egale edilip sonra da kırılmasını bekliyorum.

Kaldırımlardan motosiklet geçmesinin artık doğallaşmasından dolayı bir üst kademeye geçerek arabalarında kaldırımı kullanmasını diliyorum. Hatta yolları yayalara, kaldırımları arabalara tahsis edilmesini tavsiye ediyorum.

Yarım saatlik yağmurda havuz olan yolların artık deniz olmasını istiyorum. E tabii çamur olan yollarında hiç asfaltlanmamasını.

Üniversiteye çarşı üzerinden toplu taşımayla gelirken otobüsten indikten sonra 500 metre olan yürüme mesafesinin 1 km olmasını ümit ediyorum hatta o mesafede maraton koşusu bile düzenlenmeli.

Çıkışı çalışıp, inişi çalışmayan ya da inişi çalışıp çıkışı çalışmayan üstgeçitlerin her iki yönünün de çalışmamasını hatta merdivenlerinde kaldırılıp halatla yolcuların karşıya sallandırılmasını bekliyorum.

Orijinal telefon diye satılan IMEI yüklenmiş kaçak cep telefonların Galaxy s5, Ayfon gibi markalara da uygulanmasını istiyorum.

Üniversitenin önündeki moloz yığını olan boş arazilerin aynı zamanda şehrin çöp merkezi olmasını diliyorum zira böyle olursa oraya toplamakta fazla zorlanılmayacak.

Öğrencilere verilen rezidansların %20 civarında zamlanıp tek kişiye 500’den fazlaya kiralanmasını aynı zamanda bunun maliyeye 200’den gösterilmesini bekliyorum.

Bunlar Şehri Antep’ten beklentilerim.

Size garip gelebilir ama hayalperest olmamak gerek!

Haydi Kolay Gelsin!

Yazının Yayını: http://www.gaziantephaberler.com/mehmet-emin-ozturk&gaziantepten-gelecek-donem-beklentilerim-yazisi-7074.html

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..