Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Gazoz kapağı ve Müjde Ar meselesi

Gazoz kapağı ve Müjde Ar meselesi
 

Öyle “mesele” dediysek, kimse sanmasın ki ortada atla deve bir durum var. Türk sinema dünyasının nev-i şahsına münhasır aktristi Müjde Ar Hanımefendi, bir televizyon programında, bir laf etti. Bizim millet de, işi gücü bıraktı bu lafı tartışıp duruyor.


Bugün, Milliyet Gazetesi’nin sitesinde “Gazoz Kapağı İnternette Patladı, Müjde Ar Çılgınlığı Yaşanıyor” başlıklı bir haber de yer aldı. Haberde kullanılan Müjde Ar fotoğrafını, altta linklerini vereceğim yazılarımdan birinde, ben de kullanmıştım üç ay önce.


Efendim, bu konunun öyle tartışılacak, yazılıp çizilecek falan bir tarafı yok. Malum programı da iki haftadır, ucundan paçasından takip ediyorum. İzleyebildiğim kadarıyla, bana en ufak bir tat vermedi. Aynı saatlerde CNN Türk’te yayınlanan, Beyaz’ın tartışma programı çok daha kaliteli ve dolu bence.


Peki, bu “gazoz kapağı ve Müjde Ar” mevzuunu biz nereden yakaladık. Yıllar sonra yeniden gelen, post-şöhretin ayak seslerinin bile duyulmadığı bir dönemde, ilki sekiz ay önce olmak üzere, yazmış olduğum, üç yazılık, “Komşu Kuşu” serisinde, bakın Müjde Ar, nasıl yer almış sayfalarımda...


· http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=25357


· http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=54266


http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=62038

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..