Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Gazozuma ilaç attı

Gazozuma ilaç attı
 

Erkek neden aldatır, kadın neden aldatır bunlara girmeyeceğim.

Şiddetin gerekçesi olmayacağı gibi aldatmanın da gerekçesi olamaz!

Bu nedenle hepsine birden verilecek cevap bellidir

' Neden yaptın? '

' Canım istedi yaptım '

Aldatan insanların aldatırken büründükleri ruh halleri de oldukça enteresandır

Aldatan her iki cins de onlarca mazeretin arkasına saklanırlar.

Aldatan insanların ortak yalanları:

' Bir boşluktaydım '

' Bir gecelik eğlenceydi, ben ona değil sana aşığım '

' Gözüm senden başkasını görmüyor '

' Çok pişmanım '

' Hayatımın hatasıydı '

' Çok alkollüydüm '

' Arkadaşlara uydum '

' Sevgiye muhtaçtım '

‘ Bir daha asla olmayacak '

' Bana ilgi göstermedin '

‘ Beni kandırdı ‘

' Senden çok daha iyiydi '

' Bana son bir şans ver '

' Bir daha yaparsam beni kapının önüne koy '

' Allah belamı versin bu son '

' Hiç hatırlamıyorum '

' Gazozuma ilaç attı '

Bu yalanları çoğaltabilirim ama buna gerek yok. Anlatılmak isteneni anladığınızı biliyorum.

Bu yalanların ortak yalanlar olması dışında başka ortak bir özelliği daha var.

Hepsi de, aldattıkları ortaya çıktıktan sonra söylenmiş yalanlar olması.

Aldatanların en önemli ortak yalanı da yarına kalsın.

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/gazozuma-ilac-atti/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..