Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Dünya
 

Gazze bir gelincik tarlası!

Gazze bir gelincik tarlası!
 

Nefret ediyorum!

Kınıyorum!

Lanet ediyorum!

Ben müslüman değilim...

İnsan da değilim...

Gökyüzünde sönmüş bir yıldızım;

Dünyayı kolluyorum...

Gazze'de üzerlerine bomba yağdırılanlar...

Onlar da müslüman değiller...

İnsan da değiller...

Gazze de bir şehir değil...

Bir gelincik tarlası...

Nasıl kıyarsınız o gelinciklere!!!

Millet olarak bizzat kendilerinin maruz kaldıkları soykırım acılarını en iyi kendilerinin bilmesi gerekirken, sanki rövanş alır gibi aynı acıları, ortalama bir insan ömrü olan 60 yıldır başka bir millete uygulayan İsrail'i anlamak mümkün değil.

Bir İsrailli'nin ve bir Filistinli'nin milliyetlerini ve dinlerini soyup çıkaralım ve ikisini çırılçıplak yan yana koyalım;

İnsan olmaktan başka aralarında ne fark var?

Biri için bu dünyayı cennete çevirmeye çalışırken, diğeri için cehenneme çeviriyorsunuz!

Neden? Neden? Neden?

Empatiyle çözülemeyecek hiçbir sorunun olmadığına inanıyorum.

Egoyla ise çok basit sorunların bile çözülmesi imkansızdır.

İsrail egosunun esiri olmuş ve insanlığını unutmuş vaziyette vahşetine ve katliamlarına devam ediyor.

Tarih, Hitler'i mahküm ettiği gibi İsrail'i de mahküm edecektir. Ama önemli bir fark var ki; bugün Hitler'in sorumluluğunu Hitler'den başkası üzerine almıyor, sadece Hitler sorumlu. Beri tarafta bir milletin sorumluluğu söz konusu!

Dünya var olduka, yaşadıkça İsrailoğulları bu alçak, bu zelil yaftayı vicdanlarında nasıl taşıyacaklar?

Bu duygularla daha önce yazdığm bir şiirime bugün de bir şeyler katarak sizlerle paylaşmak istiyorum.

HİTLER'İN ROLÜ

Şu Hitler'in rolünü şimdi oynar İsrail
Zavallı çocuklara sanki olmuş Azrail

Tankla, tüfekle gelir, bombaları yağdırır
Jandarma destek verir, seyirciyi kandırır (1)

Makineli tüfekler yalancı mermi atar
Güya eğitim için canlı tatbikat yapar

Çocuklar, ihtiyarlar, savunmasız insanlar
Her biri bir robottur, yalandan yere yatar

Binalar darmadağın, harap olmuş şehirler
Hepsi de bir mizansen, eski hale gelirler

Çok güzel bir oyunmuş, hepsini yuttuk yani
Bir dere gibi akan acaba kimin kanı?

Çocuk dediğin nedir, her şeyi oyun bilir
Demirden bir canavar tankın önüne gelir

Filizlenmiş fidanın orda hayatı biter
Dünyayı tanımadan doğru Cennet'e gider

Babasız yetim çocuk o oynar bilyelerle
Oyun arkadaşları hakiki mermilerle

İsrail bu rolünü gerçek gibi oynuyor
Vampir yarasa gibi o hiç kana doymuyor!

İsrail bu oyunla kinleri büyüttürdü
Rolünü oynadığı Hitler'i unutturdu

GAZZE'Lİ BEBEK

Bir bebek cesetini çocuklar taşıyorlar
Evcilik oynar gibi toprağı eşiyorlar

Ya açlığa mahkümdür, ya hünharca ölüme
Cezaya boyun eğer, bir bilse ki suçu ne!

Kelebek misin gülüm, bu nasıl erken ölüm!
Yürek dayanmaz buna zulüm kardeşim zulüm!

Bağrı yanık bir ana feryat, figan ediyor
"Canın çok acıdı mı? Meleğim benim" diyor

Kefen kan kırmızısı, başı önden yarılmış
Mahzun mahzun bakıyor, acep kime darılmış!

Zaten bir Melek idi, şehit de oldu bebek
Boyundan büyük dava sana mı kaldı bebek?

Ürkek ürkek duruyor, sanki bir şey saklamış
Küçücük mezarında toprağı kucaklamış

Vazgeçmem mi diyorsun, ölsem de toprağımdan!
Namert elini çeksin, tutmasın bayrağımdan!

Açıktan soykırıma bütün dünya şaşıyor
Zavallı yüreklerde ne acılar yaşıyor...


Gazze'nin ana kuzularına ithaf ediyorum...

(1) Jandarmadan kasıt edilen süper devlettir.

 
Toplam blog
: 337
: 4184
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Hukukçuyum... Hukukun üstünlüğünün ve hukukçunun saygınlığının ülkemde gelişmesini ve kalıcı olma..