Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Gazzeli çocuktan

Gazzeli çocuktan
 

Cennete gidiyorum ben anne

Ağlama arkamda annem

Kararan o sisli gecelerim bitti

Kaybolan uçurtmalarım yanımda

Arkadaşlarımın hepsi yanımda annem

Ağlama annem ben cenneteyim

 

Biliyorum şimdi Gazze kan revan içinde

Parça parça yürekler parçalanıyor

Yalan dünyanın insanları yalan olmuş bakıyor anne

Kırık oyuncaklarım uçurtmam arkadaşlarım yanımda

Ağlama annem ben cenneteyim

 

Çığlıklarınızı duyarım burada

Yanınızdaki insanlar duymaz

Okşadığın anlımda

Güller kokusu geliyor anne

Gül kokulu Resul yanımda saçımı okşuyor

Ağlama annem artık ben cenneteyim

Sizin de gelmenizi bekliyorum anneciğim

 

Mehmet Aluç

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..