Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Geberirsen bana ne !

Geberirsen bana ne !
 

Birkaç gündür üzerinize afiyet hastayım. Sanırım mevsimsel hava değişimden ben de etkilendim. Dolayısıyla sağlık ocağına gidip muayene oldum. Bu arada hemen belirteyim bir doktorumuz var Sedat Bey, değme profösörleri cebinden çıkartır. İyi bir doktor olmasının yanı sıra insana verdiği değerde, örnek gösterilecek biri...

Her neyse ilaçlarımı yazdıktan sonra doğru eczaneye gittim. Biliyorsunuz artık sağlık ocaklarında muayene ücreti olarak 2.- tl ödüyorsunuz. Hadi buna eyvallah dedim de, eczacı demez mi " geçmiş doktor ücreti 9.-tl de maaşınızdan kesilecek" (!)...

Ama ben bu yakınlarda doktora falan gitmedim dedim ,ekrandan bakınca Ocak ayında 2 kere devlet hastanesine gitmişim de meğerse onlar kesiliyormuş. Hayda neredeyse 10 ay olmuş şimdi neden kesiliyor ,bu kanun 1 Ekimden itibaren değil mi ki diye sordum. Verilen cevap çok üzücüydü...2009 başından itibaren herkese gittiği hastaneler için borç çıkartılmış ve onlar ödenmeden ilaç verilmiyormuş. Benden önce bir hastaya 45.- tl borç çıkmış ve adam ödeyemeyince ilaçlarını alamamış !

Yani bu hükümet ne demek istiyor gariban halka : Paran yoksa hasta ol ve geber, bana ne !

İyice gemiyi azıya aldı bunlar, bir devletin sağlık politikaları bu kadar halk karşıtı oldu mu sonu nereye varır bilemiyorum. İnsanlar zaten işsizlikle ,açlıkla mücadele ederken bir de ilaçlarını almadılar mı neye ve nereye güvenecekler?

İnsanların umudu biterse herşey yapabilirler. Hükümet ne yapmak istiyor anlaşılır gibi değil. Kitleler sokağa dökülürse ve iş çığırından çıkarsa nasıl engel olacaklar? Biber gazıyla mı?

Zaten aç ve de hastaysa, kendini ölüme terkedilmiş hissederse...

Şahsen ben olabileceklerden çok endişe duymaktayım.

Sağlıklı günlere...Aman ha hasta falan olmayın !

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..