Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Geç bulduğumsun...

Geç bulduğumsun...
 

Önümüzde uçurumlar
Aramızda dağlar
Gidilecek uzun yollar
Olsa da kavuşmaya
Ben seni
Uzaklardan sevdim
Her gecemde sen
Her hücremde sen
Her doğan günümde sen
Karanlıklarımı aydınlatan
Yine sen oluyorsun
Sevdiğim
Hasretinden
Gözümde yaş görürsen
Üzülme kara  gözlüm
Mektubun cebimde
Resmin elimde
Şarkımız olacak hep dilimde
Çünkü
Ben sana
Toprak gibi yandım
Ben seni
Yağmurlarca sevdim
Ceylan gözlüm…
Gözlerinin ışığında yıka bakışlarımı
Dudağında durula dudağımı
Dilime aşk türküleri öğret
Adın dilimde türkü olsun
Tenini sür tenime
Tenim sen koksun
Saçlarınla bağla ellerimi
Her teli gönlümün bağı olsun
Öpücüğünle mühürle tenimi
Esir et gönlümü gönlünde
Yüreğine kilitle yüreğimi
Bakışlarında boğ gözlerimi
Üzüm gözlerine göm beni
Ceylan gözlüm...
Bazen bir kuşun kanadına yazmak,
Bazen de martıların çığlığında haykırmak
Gelse de içimden...
Korkak sevdalar büyütüyorum içten içe
Dalgalarının sesi sakinleştiriyor beni...
Denizle dertleşiyorum..
Yüreğimi mahkum ettim yalnızlığa
Ruhumu zincire vurdum
Gönlüm kör kuyularda
Bedenime eziyet etmekten başka
Bir işe yaramıyor aklım
Ama
Bir bilsen samur saçlım
Söylenmemiş sözlerim var
Yazmakla bitiremem ki
Bu günlerde
Eski şiirlerini okuyorum...
Sevgi kokan sözcükleri
Vuruyor gönül kıyılarıma
Sevda sarhoşu oluyorum

Rüzgarın bana esiyor...

Sarı saçların okşuyor yüzümü...
Sana uzaklardan baktığım gibi...
Yaramaz bir çocuk gibi yüreğim
Neşeyle oynaşıp
Hüzünlere çelme takıyor
Acıları vuruyor mutluluk misketiyle
Kedere çalım atıp
Ağıtlara gol atıyor
Mutsuzluğun arkasına
Kağıttan kuyruk takıp yakıyor
Arkasından gülüyor
Her şeye inat…

''Geç buldum...

Çabuk kaybettim...

Hicran oldu hayat bana...''

Demek istemiyorum...

Yaşamak buysa eğer,

Ben, sende yaşıyorum...

''Bende''n olmuşum ...

* * * *

Bende :  Köle

* * * *

Yaşar Özel : Geç buldum,çabuk kaybettim

http://www.youtube.com/watch?v=tycTq6GO1Xg&feature=related

 

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..