Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '17

 
Kategori
Kitap
 

Geç Gelen Bahar

Geç Gelen Bahar
 

Geç Gelen Bahar, Cem Şanver


Geç Gelen Bahar, çocukluğumdan bu yana gerçekleştirmeyi istediğim bir hayalin bugün itibariyle gerçeğe dönüşme hikayesidir.

Gelin kısa bir yolculuğa çıkalım sizinle. Ortaokul yıllarımda kısa hikayeler ve şiirler yazarak başladı yazmaya karşı olan ilgim. Ve o günlerde kendime bir söz verdim. Günün birinde bir şeyler yazmalı, üretmeliydim. Hayalimi gerçeğe dönüştürmeliydim bir gün. Bu esnada çok fazla girişimim, başlayıp da yarıda kalan birçok hikayem oldu geçen zaman diliminde.

Sonra bir gün gazetenin birinde Harry Potter serisinin yazarı J.K.Rowling ile yapılan bir röportajı okudum. Yazar röportajında aynen şunu söylüyordu. "Harry Potter yazmaya başladığımda hikayenin nasıl sonlanacağı belliydi." Bu cümle bende derin etki etti. Bugüne kadar başlayıp da yarıda kalan hikayelerim, varacağı limanı bilmeyen bir geminin engin denizlere açılması gibiydi. Bu yüzden varacağım noktayı bilmeliyim diye düşündüm.

2015 yılının Şubat ayında koyuldum hikayemi yazmaya. Bir görev gibi değil de içimden gelerek ve içimden geldiği zaman yazmaya devam ederek iki yıla yakın bir sürede tamamladım hikayemi. Hayatımdan, hayatımda yer alan herkesten izler taşıdı, az ya da çok. Beni mutlu eden anılar da vardı içinde, derin üzüntülere sürükleyenler de.

2016 yılı Aralık ayının sonlarında kitap haline getirmek için görüşmelere başladım. İncelemesi, kapak tasarımı, halka ilişkiler çalışması gibi güzel koşturmacalarla geçen birkaç ayın sonunda, 2017 yılı Şubat ayında ilk tanıtımı yapıldı kitabın. 11 Mart gibi satışa çıktı. Değerli ailem, değerli arkadaşlarımın desteği ve yanımda olmalarının verdiği mutluluk bile ne kadar doğru bir iş yaptığımı gösteriyordu. 15 Mart itibariyle de kitapçılarda satıştayız artık.

Bu mutluluk hepimizin, bu kitap hepimizin. Her birinizin katkısıyla ortaya çıktı. Bir hayalimi gerçeğe dönüştürmemde emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.

 
Toplam blog
: 92
: 2632
Kayıt tarihi
: 28.01.09
 
 

Parliament Sinema Klübü'nde yayınlanan filmleri izlemek için çocuk halimle uykudan feragat ettiği..