Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

06 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geç kalmış bir yazı...

Geç kalmış bir yazı...
 

Biraz geç kaldım içimden gelenleri satırlara dökmekte.

Uzun bir bayram tatiliydi birde evimdeki internette sorun olunca çok uzun bir tatil yaşadım vakit geçirmem biraz zor oldu. Neyseki bayram, gelen giden, bayram ziyaretleri, gez eğlen dinlen derken bitirdik tatili.

Bu arada milliyet blogu da çok özledim doğrusu. İçimi dökmek istedim satırlara internet yoktu. Gittiğim bayram ziyaretlerinde internet buldukça yorumlarıma ve mesajlarıma cevap verdim. Değişen blog yasalarının 22.maddesine uymadığım için özür dilerim. Yorumlarınıza en kısa zamanda cevap vermek isterdim ama elimden gelen birşey yoktu.

Ne zormuş meğerse internet olmadan yaşamak. Hayatında bir eksiklik var sanki. Zaten uzun bir tatildi internet olmayınca daha da uzadı sanki. Neyse ki herkes işinin başına döndü sonunda. Tatil yapmak tabiki güzel de belli bir süreden sonra işini özlüyor insan.

Bayram çok güzel geçti. Gezdim, eğlendim, dinlendim. Hiç birşey bu bayram sonrası tatilin güzelliğini bozamaz dedim ama...

15 tane meleğin gökyüzüne uçmasıyla bütün bayram güzelliği son buldu.

Şehitlerimiz, gururumuz söyleyecek söz çok, söyleyecek yürek yok. Yürek nasıl dayansın ki... 15 şehit verdik demeye, nasıl söylesin minicik yüreklere yetim kaldığını, anaların yüreğinde ki yangını nasıl söndürsün...

Şehitlerimize ve Bayram tatilinde, trafik kazaları nedeniyle hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Acılardan uzak kalmak dileğiyle...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..